تیم ملی فوتبال عربستان در دومین فیفادی سال ۲۰۲۳ اردو و مسابقه‌ای ندارد و چندین ماه تعطیل خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
علی مطهری نوشت: تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد اگر برای چند سال اول رحلت امام خمینی(ره) به دلیل برنامه‌های گسترده در سراسر کشور و تسکین دل مردم به خاطر فاصله اندک از آن حادثه غمبار ضروری بود، امروز آن ضرورت را ندارد و دو روز تعطیلی پشت سر هم آسیب جدی به اقتصاد کشور خصوصا به بخش خصوصی وارد می‌کند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر به دلیل کرونا و کم شدن مسافران تعطیل شده اند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
منابع عراقی از تعطیلی چند استان این کشور به مناسب سالروز شهادت امام علی(ع) خبر دادند.
در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!
تمرینات هوادار به مدت ۶ روز تعطیل خواهد بود و آنها پس از استراحت چند روزه به تمرینات باز می‌گردند.
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با وجود تعطیلی تمرینات این تیم همچنان به صورت اختصاصی کار می کنند.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان در سال جدید صبح امروز برگزار شد و اردونشینان چند روز استراحت خواهند داشت.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان در سال جدید صبح امروز برگزار شد و اردونشینان چند روز استراحت خواهند داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
در این مطلب تعطیلات رسمی را با ذکر مناسبات روز‌ها می‌خوانید.
وحیدی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس گفت: بهتر است جای اینکه بپرسیم دانش آموزان چند روز تعطیل بوده اند، بپرسیم چند روز به مدرسه رفته اند.
سردار فدوی گفت: الان به لحاظ این که خباثت‌های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن‌ها و چشم‌های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه‌ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می‌کردند، چون ۳ سال روی ذهن بچه‌های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می‌دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم گیری می‌شود.
مشهد ـ رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس چند شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح خبر داد.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن طی چند ماه اخیر می خواست خیابان ها، خودروها، منازل و مغازه ها را به آتش بکشد و بازار و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کند.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
مسابقات داخلی بعد از وقفه چند هفته‌ای به خاطر آماده سازی تیم ملی و حضور در جام جهانی از یکشنبه هفته آتی آغاز می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ