یک روز مانده به بازی حساس ایران و امریکا روزنامه‌های ورزشی ایرانی از این بازی نوشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه به وقت محلی (۱۶ اوت / ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲) با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز ایران را بشدت محکوم کرد.
واشنگتن و بوگوتا هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کردند و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت آمریکا در سال ۲۰۱۸ گفت که این "بهانه‌ای است که توسط خود رژیم طراحی شد."
دیروز بیمارستان ها و کلینیک های چند ایالت آمریکا فرایند وقت گیر بازیابی از یک حمله سایبری را آغاز کردند که سیستم های رایانشی آنها را مختل کرده بود.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا پایان وقت امروز باز می‌شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
کریس کریستی فرماندار جمهوری‌خواه سابق ایالت نیوجرسی آمریکا عصر سه‌شنبه (به وقت محلی) نامزدی کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده را با حمله به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور آغاز کرد.
کیوان صالحی که از رباط کریم برای تماشای دربی فینال جام حذفی راهی استادیوم آزادی شده بود، به‌ دلیل فشار بالای بازی، بعد از گل دوم پرسپولیس برابر استقلال در وقت اضافه دچار هیجان و حمله قلبی شد و متاسفانه فوت کرد.
ریکاردو ساپینتو قربانی گل تساوی دیرهنگام استقلال در دربی 101 بود که با ضربه محمدحسین مرادمند به وقت اضافی رفت.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نوشت: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است، هیچ آسیب قابل مشاهده‌ای در تاسیسات اصفهان دیده نمی‌شود.
طبق گفته بیانیه وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، ساعت ۸:۳۰ به وقت باکو حمله مسلحانه‌ای به سفارت ما در تهران صورت گرفته است.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که جشن پرحاشیه آرژانتینی ها اهمیتی برایش ندارد.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
در حالی غرب با آسمان و ریسمان بافتن به‌دنبال اتلاف وقت و زمان خریدن در مذاکرات هسته‌ای است که آنان برای تامین امنیت خود بیش از ایران نیازمند توافق هستند.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
در فیلمی که به تازگی شبکه‌های خبری منتشر کرده‌اند و مرتبط با ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹) و تصرف کنگره آمریکا از سوی اوباشان حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهورسابق آمریکاست، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، تهدید خود را مبنی بر آمدن به کنگره عملی کند، با مشت به او حمله می‌کند.
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/۱۴ مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد.
متهم گفت: در بازداشتگاه برایمان شام آوردند. در را باز کردند تا به ما غذا بدهند. ما هم که از قبل نقشه فرار را کشیده بودیم، به ماموران حمله کردیم و اسلحه‌های ماموران را گرفتیم و خشاب اسلحه را درآوردیم. هفت نفره از بازداشتگاه متواری شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ