تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نوشت: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است، هیچ آسیب قابل مشاهده‌ای در تاسیسات اصفهان دیده نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر گزارش دویچه وله، هاوکینز در این گفتگو که در وبسایت برکینگ دیفنس منتشر شده است، گفت که «این ادعا با عقل جور درنمی‌آید.»
گزارش یک وبگاه اکراینی از تصاویر محل حادثه در مجتمع صنعتی نظامی اصفهان حاکی از آن است که محل مذکور چندان دچار آسیب نشده است.
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناورهای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است.
پایگاه اینترنتی عبری زبان «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد شناور‌های بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی وارد آب‌های خلیج فارس شده است.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
در حال حاضر مشخص نیست که آیا فدراسیون روسیه این پهپاد‌ها را خریداری خواهد کرد یا خیر، اما در روز‌های گذشته چند عکس باکیفیت از سلاح‌های زیر بال این پهپاد و دیگر پهپاد‌های ایرانی در فضای مجازی به بیرون درز کرد که فرصت صحبت در مورد آن‌ها را می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ