ریکاردو ساپینتو قربانی گل تساوی دیرهنگام استقلال در دربی 101 بود که با ضربه محمدحسین مرادمند به وقت اضافی رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسنیم تصاویری از حضور فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است. فرزاد بادپا در تاریخ ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) توانست با فداکاری، تروریست داعشی را زمین‌گیر کند.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء معتقد است تیمش با وجود نمایش خوب بازنده می‌شود.
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
استقبال از پمپئو و هیلی در این نشست چندان مناسب نبود. حاضران در سالن با صدای بلند فریاد می‌زدند که «ما ترامپ را دوست داریم، ما ترامپ را دوست داریم.» آسوشیتدپرس می‌نویسد: «شرایط برای نیکی هیلی چندان مناسب نبود و او و همراهانش مجبور شدند به سرعت به داخل یک آسانسور رفته و سالن را ترک کنند.»
احضار علی مبخوت، بهترین گلزن ملی و لیگ امارات به خدمت سربازی، الجزیره را دچار چالشی جدی در خط حمله کرده است.
یک گردشگر آمریکایی پس از حمله به مجسمه عیسی مسیح در کلیسای بیت المقدس فریاد زد: شما نمی‌توانید در اورشلیم بت داشته باشید، اینجا یک شهر مقدس است.
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا برای تقویت خط حمله تیمش مهاجمانی از ایران و آفریقا را زیر نظر گرفته است.
تیته، مربی سابق تیم ملی برزیل، در ریودوژانیرو مورد حمله یک سارق قرار گرفت و به خاطر ناکامی برزیل در جام جهانی سرزنش نیز شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد.
محمد ربیعی می‌گوید مشکلات باشگاه‌شان را فریاد نمی‌زند و معتقد است تیمش در پایان نتیجه خوبی خواهد گرفت.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
ابراهیم اشکش با استقلال ملاثانی به رکورد فرهاد مجیدی حمله و با آن برابری کرده است و ۳۰ بازی بدون شکست به ثبت رسانده است.
ستاره خط حمله ایران روند درخشان خود در پورتو را در مسابقه تیم ملی مقابل اروگوئه نیز ادامه داد.
روزنامه کیهان بهانه جدیدی برای حمله به اصلاح طلبان پیدا کرد.
۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین
در توجیه انتخاب نشدن یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی جوانان، به او گفته شد تو انتخاب اغلب اعضا بودی اما اگر معرفی می شدی، رسانه ها به میرشاد حمله می کردند که چرا رفیق خودش را انتخاب کرده اما حالا انتخاب فرشاد ماجدی آن ادعا را رد می‌کند. این ادامه راه عزیزی‌خادم است که پسرعمو و رفقایش را به فدراسیون آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ