متهم گفت: در بازداشتگاه برایمان شام آوردند. در را باز کردند تا به ما غذا بدهند. ما هم که از قبل نقشه فرار را کشیده بودیم، به ماموران حمله کردیم و اسلحه‌های ماموران را گرفتیم و خشاب اسلحه را درآوردیم. هفت نفره از بازداشتگاه متواری شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سه اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در زائر سرای سرخه مشغول عربده کشی بودند که با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
عکس هایی از شهیدان حمله تروریستی به ماموران گشت پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان منتشر شد.
صبح امروز هنگام پذیرش مراجعان مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که توسط ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کرده‌اند. همچنان از اطراف کلانتری صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.
ایذه- دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
پس از توقیف و انتقال محموله قاچاق توسط پلیس، افراد قاچاقچی با ماموران به صورت مسلحانه درگیر که با اقدام به‌موقع و قاطعانه پلیس، افراد قاچاقچی زمین گیر شدند.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
شب گذشته با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان عوامل حمله به گشت پاسگاه «چشمه زیارت»زاهدان را کمتر از چند ساعت شناسایی و سپس دستگیر شدند.
در اطلاعیه اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.
ساعتی پیش افراد سرنشین یک پژو ۴۰۵ به ماموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان که در حال گشت زنی در حوزه‌ی استحفاظی خود بودند حمله کردند.
فیلم اعترافات عاملین حمله به ماموران نیروی انتظامی در کرج را مشاهده می‌کنید.
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
ترامپ در مصاحبه با شبکه راستگری «نیوزمکس» در توصیفش از عملیات تفتیش ماموران اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا گفت: «این عملیات مثل یک کودتای نظامی بود. یک تصویر زیبا نبود»
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ