تبریز- فرماندار اسکو از فوت شدن یک نفر در حادثه انفجار گاز کارخانه نئوپان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر در انفجار مواد محترقه در اهر خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز تاکنون هشت مصدوم و یک فوتی داشته است.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
سرکلانتر هشتم تهران بزرگ، از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور:‌ متاسفانه شاهد آن هستیم که یک مراسم سنتی که از سالیان گذشته برای مردم وجود داشته تا با هم معاشرت کنند الان به میدان جنگ تبدیل شده و این برای جهانیان عجیب است.
تبریز- حوالی ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه انفجار یک منزل مسکونی در منطقه ابوریحان تبریز پنج فوتی برجای گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک ساختمان واقع در زمین کشاورزی در شهر ری موجب جان باختن پنج نفر و مصدومیت هفت نفر شد.
تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است. جستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای چهارشنبه سوری باید مراقبت کنیم، تا الان یک فوتی و هشت مصدوم قطع عضو داشته‌ایم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع انفجار در یک منزل قدیمی و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک انفجار در منزلی قدیمی که منجر به فوت یک خانم شده است خبر داد.
انفجار یک کپسول گاز در پارک‌وی تهران، ۴ نفر را به کشتن داد
دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
از دیروز تا امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و ۲ مصدوم بر اثر سقوط اتاقک آسانسور در ایلخچی خبرداد.
ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ