از دیروز تا امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دادگستری تهران در واکنش به این فیلم به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر در انفجار مواد محترقه در اهر خبر داد.
بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز تاکنون هشت مصدوم و یک فوتی داشته است.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای چهارشنبه سوری باید مراقبت کنیم، تا الان یک فوتی و هشت مصدوم قطع عضو داشته‌ایم.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال قبل از رسیدن به مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
از دیروز تا امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲ نفر از آنها بستری شدند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در جلفا ۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو‌های انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.
دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از یک فوتی و ۲ مصدوم بر اثر سقوط اتاقک آسانسور در ایلخچی خبرداد.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت حوالی روستای سید عنایت دزفول باعث مرگ یک نفر و مصدومیت ۹ نفر شد.
ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۰۴ تن از ایشان وخیم است.
چذابه - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هفت نفر و فوت یک نفر در سانحه رانندگی مشرح عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ