تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به ورزش سه خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
حتی اگر یک درمان انجام شد، باید مو‌های خود (یا فرد مبتلا به شپش) را هر شب به مدت سه هفته شانه کنید تا مطمئن شوید که شپش جدیدی وجود ندارد. از شانه مخصوص شپش استفاده کنید. باید دندانه‌های فلزی داشته باشد که دراز و فاصله نزدیک با یکدیگر داشته باشند. از استفاده از شانه‌های پلاستیکی یا شانه‌های رایگان همراه با شامپو‌های شپش خودداری کنید.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جان باختن سه نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
گناباد ـ رئیس پلیس راه گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دنا در شهرستان گناباد یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
سرگرد احمدی: ریزش سنگ‌های ریز و درشت در محور کندوان از ادوار گذشته تا اکنون خسارت‌های مالی و جانی زیادی بر جا گذاشته است. در آخرین مورد این خسارت‌ها سقوط سنگ در سه شب شب هفته جاری به مرگ ۲ مسافر نوروزی و سه مصدوم از اعضای یک خانواده منجر شد.
شب گذشته آوار تپه تاریخی روستای خاوه در استان تهران بر اثر بارندگی‌های شدید روی سقف خانه سرایدار حسینیه خاوه فرو ریخت و موجب شد سه نفر از اعضای یک خانواده فوت کنند.
تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته است که اجساد این افراد از محل خارج شده است. جستجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ