رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۴ لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در تهران و دستگیری تمام عناصر و گرداننده این محله‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
کوچوک کایا به منظور تسهیل ارتباط میان اعضای این شبکه که وظیفه تعقیب اهداف موساد را بر عهده داشتند، گروهی در شبکه اجتماعی واتس اپ تشکیل داده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
سرعت بالای اصابت سرجنگی موشک بالستیک خرمشهر 4 به هدف، باعث می شود سیستم های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی نباشند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ مرد جوان که از افراد گذری در محدوده باقرشهر با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
محققان به این نتیجه رسیدند که روغن و عصاره زوفا پتانسیل انهدام سلول‌های سرطانی دهانه رحم را در اختیار دارد. با این حال مطالعه مذکور در شرایط آزمایشگاهی انجام شده بود و نمونه‌های انسانی در نتایج آن دخیل نبودند...
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
سردار محمد قنبری از انهدام چهار باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و اظهار داشت: همه اعضای این باندها شامل 15 نفر دستگیر شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری از تسلیحات نظامی اوکراین و کشته شدن نیروهای اوکراینی خبر داد.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که در جریان تجاوز روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق، ۴ فروند از ۸ موشکی که توسط جنگنده های صهیونیست شلیک شده بود توسط پدافند سوریه رهگیری و منهدم شد.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ