فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۳۹ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی و کشف 3 هزار و 680 شی عتیقه متعلق به دوره‌های مختلف توسط ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کشف یک تن و ۸۱۵ گرم انواع مواد افیونی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر این این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و ۲۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف بیش از ۳۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند ۶ کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد .
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در استان گفت: در این ارتباط ۷۶ نفر دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان منهدم شد.
سردار محمد قنبری از انهدام چهار باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و اظهار داشت: همه اعضای این باندها شامل 15 نفر دستگیر شده‌اند.
شادگان- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان شادگان و کشف ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی خبر داد.
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با هوشیاری کامل موفق شدند یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه را کشف و متلاشی کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند بین المللی قاچاق و ترانزیت کوکائین از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران و دستگیری دو تبعه خارجی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ