سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی صحبت از کوتاهی اندام می‌شود، دست‌های تی‌رکس تمام توجهات را به خود معطوف می‌کند. اما تک‌پنجه که کمی شبیه طاووس بی‌پیرایه به نظر می‌رسد، نقش مارمولک ظالم را بهتر بازی می‌کند: او به جای هر دست، یک پنجه ۳ اینچی دارد.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح در استان خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کشف یک تن و ۸۱۵ گرم انواع مواد افیونی خبر داد.
با اشراف اطلاعاتی یگان‌های امنیتی واطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک تیم مسلح تروریستی در جنوب استان سیستان و بلوچستان رهگیری و قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده، طی عملیاتی غافلگیر کننده منهدم شد.
یک تیم مسلح که قصد انجام اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور داشت توسط واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و قبل از هر اقدامی منهدم شد.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت ۲ تروریست در جنوب شرق کشور خبر داد.
سرویس اطلاعاتی و نیرو‌های امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
نیروی هوایی ارتش عراق امروز یکشنبه در جریان یک عملیات امنیتی توانست یک شبکه تروریستی در استان دیالی را منهدم سازد.
شهریار- رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از انهدام یک باند اسکیمر در غرب این استان خبر داد و گفت: از اعضای این باند یک هزار و ۲۰۰ کارت بانکی کپی شده کشف شد.
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات به مشهد خبر داد.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی تیم جاسوسی و خرابکاری موساد را شناسایی و بازداشت کردند.
سردار ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان انتحاری قبل از هر گونه اقدام تروریستی در شهرقدس خبرداد.
از این تیم تروریستی، ۲۰ عدد نارنجک جنگی کشف و ضبط شد.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
یک منبع امنیتی در لبنان اعلام کرد که یک شبکه تروریستی داعش در طرابلس و ضاحیه جنوبی بیروت منهدم شد.
گزارشی از انهدام یک تیم تروریستی در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات از تروریستها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
مالزی یک شبکه جاسوسی متعلق به موساد را شناسایی و یک فعال فلسطینی اسیر این شبکه را آزاد کرد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از انهدام یک باند هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۱۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ماموران ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند و مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود، کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ