رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با سرقت از خودروها ۱۳ نفراز سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است.
شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۶۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری قاتل فراری تا انهدام باند سرقت که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت خودرو در جنوب تهران، خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت محتویات داخل خودرو در تهران، خبر داد.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
شهریار- رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شده نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل و...، اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می کنیم.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شیوه سرقت این باند سرقت موبایل گفت: این افراد با مراجعه به مردمی که در پارک بودند مدعی می‌شدند که به تلفن احتیاج داشته و مشکلی برایشان ایجاد شده و باید سریعا با خانواده تماس بگیرند و به این طریق گوشی موبایل را گرفته و به نام تماس با خانواده اقدام به سرقت گوشی می‌کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقت، کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد: ۶ سارق زن و مرد که عضو یک خانواده هستند با ۳ خودروی پراید، تیبا و پژو ۴۰۵ تحت عنوان مسافرکش بانوان را سوار بر خودرو خود کرده و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلای آن‌ها کرده‌اند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند ۸ نفره سرقت دلار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری صرافی‌ها زورگیری می‌کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ