سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
به نوشته کیکر مقدمه انتقال سردار آزمون به میلان، رفتن دیووک اوریگی از روسونری است.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
مریم آزمون با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که تیم ملی زنان استرالیا به فینال جام جهانی راه یافته است!
ساکت الهامی در حاشیه بازی دوستانه با تراکتور اشتباه بامزه‌ای انجام داد و عارف رستمی را با ستاره پرتغالی حریف اشتباه گرفت.
متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با حضور بیش از ۳۲۵ هزار داوطلب، صبح پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری پنجشنبه برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری فردا برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد
صدیقی با بیان اینکه زمان جایگزین ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز متعاقبا به داوطلبان اعلام می‌شود، درباره برگزاری آزمون دبیری در روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه افزود: آزمون کتبی دبیری وزارت آموزش و پرورش در موعد مقرر خود یعنی پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود.
اولین غایب قطعی اردوی بعدی تیم ملی مشخص شد.
آزمون کتبی دبیری وزارت آموزش و پرورش در موعد مقرر و طی پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سهم تاثیر سوابق تحصیلی، تراز نمره علمی حداقل ۷۰۰۰ در آزمون سراسری و کسب امتیاز تعیین در مصاحبه از شرایط اختصاصی برای جذب در آموزش و پرورش است.
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
بایرلورکوزن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم رفت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافته بود و لورکوزن حداقل برای کشاندن بازی به وقت‌های اضافه به پیروزی با اختلاف یک گل احتیاج داشت.
اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حداقل معدل قابل قبول برای بررسی درخواست پذیرش از طریق آیین نامه بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه تغییر یافت.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
انتظار می رفت سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.
آزمون بازی اول تدارکاتی تیم‌ ملی با نیکاراگوئه در ورزشگاه آزادی را از دست داده است و با توجه به دوره لازم برای رسیدن به اوج آمادگی به احتمال بسیار زیاد بازی اول مقابل انگلیس را از دست خواهد داد یا حداقل در ترکیب اصلی غایب خواهد بود اما از بازی با ولز در دسترس خواهد بود.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به خاطر مصدومیت حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ