دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سهم تاثیر سوابق تحصیلی، تراز نمره علمی حداقل ۷۰۰۰ در آزمون سراسری و کسب امتیاز تعیین در مصاحبه از شرایط اختصاصی برای جذب در آموزش و پرورش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به جدایی احمد گوهری و شرایط لیست سرخ‌ها، اکنون پرسپولیس به شدت به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی است.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به رییس فدراسیون خواستار بررسی شرایط در خصوص عقد قرارداد این سازمان با یک شرکت IPTV خارجی است.
زائرانی که به دلیل شرایط سنی و جسمی توانایی انجام طواف در محوطه «مطاف» مسجدالحرام را ندارند به ناچار در طبقه اول با استفاده از ویلچر این بخش از اعمال خود را انجام می دهند.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
مدیرعامل پرسپوليس با اشاره به هجمه‌های شکل گرفته علیه این تیم، مدعی شد تا شرایط لازم برای یک بازی فوتبال شکل نگیرد، در دیدار این هفته به میدان نخواهند رفت.
در یکی از مواد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده بود که شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان انتخابات مجلس تغییر کند که نمایندگان این ماده را حذف کردند.
تراشه سازان برای بهره مندی از یارانه ۳۹ میلیارد دلاری دولت آمریکا باید توافق نامه ای امضا کنند و تعهد دهند که ظرفیت تولید خود را در چین افزایش نمی دهند.
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.
دیدار دو تیم استقلال و پیکان که قرار بود امروز از ساعت 15 برگزار شود لغو و به فردا موکول شد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ایجاد بازار اختصاصی در بورس برای شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند تامین مالی برای این شرکت‌ها را سهل‌تر کند.
جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده است.
علیرغم حضور سیامک نعمتی در لیست عدم نیاز یحیی گل محمدی، باشگاه شرایط پیش پای وی برای جدایی قرار داده که باعث شده طرفین به توافق دست نیابند.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.
بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل شرایط نامناسب چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه لغو شد.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
پردیس‌های خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه‌های دولتی هستند که با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه تاسیس شده‌اند. تحصیل در این دانشگاه‌ها از دو شیوه مختلف شامل شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش و دیگری شرکت در آزمون اختصاصی پردیس‌های خودگردان، صورت می‌گیرد که البته هر یک از این دو روش شرایط و ضوابط خود را دارند.
سید مهدی رحمتی پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست و درباره شرایط سختی که برای او به وجود آمده، صحبت کرد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
وقتی باشگاه‌های پرهزینه ایران ، در زمینه امکانات زیرساختی، سیستم مدیریتی، تیم‌های پایه، درآمدزایی حرفه‌ای، حق پخش تلویزیونی، زمین اختصاصی تمرین و مسابقه و دهها آیتم دیگر هیچ پیشرفتی نداشته‌اند، طبیعی است که کارشناسان کنفدراسیون ، چنین لیگی را از شرایط حرفه‌ای خارج کنند تا این موارد اصلاح و به استاندارد لازم برسد.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
کالج سلطنتی پزشکان عمومی استرالیا، سندرم SADS را به عنوان یک اصطلاح فراگیر برای مرگ‌های غیرمنتظره در میان بزرگسالان جوان تعریف کرده که بیشتر در میان افراد زیر ۴۰ سال رایج است. این اصطلاح زمانی به کار می‌رود که کالبد شکافی پس از مرگ قادر به تعیین علت مرگ نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ