سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به خاطر مصدومیت حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی و تیم بایرلورکوزن ممکن است با یک تصمیم جالب همه را شگفت‌زده کند.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
سردار آزمون به دلیل مسائل شخصی از امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی مرخصی گرفت.
سردار آزمون هم مطابق پیش بینی‌ها در لیست امیر قلعه‌نویی برای جدال با روسیه قرار دارد.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
فرصت به ستاره ایرانی بایر لورکوزن نرسید و این تیم با شکست تلخ دیدار با موناکو را پشت سر گذاشت.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
سردار آزمون همانند بازی قبل از روی نیمکت کار را در رقابت‌های بوندس لیگا آغاز می‌کند و امیدوار است مقابل بوخوم فرصت بازی پیدا کند.
سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که با افت ارزش مواجه شده‌اند.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
دبل تیرک سردار و قلی‌زاده که با خوش‌شانسی ولز تبدیل به گل نشد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تعداد نمایندگان بایرلورکوزن در جام‌جهانی با حضور سردار آزمون در تیم‌ملی ایران به عدد چهار رسید.
تعداد نمایندگان بایرلورکوزن در جام‌جهانی با حضور سردار آزمون در تیم‌ملی ایران به عدد چهار رسید.
سردار در جام‌جهانی هست؛ پرواز امشب آزمون به دوحه
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
سردار خارج از لیست لورکوزن! آیا آزمون آماده جام‌جهانی شده؟
ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
آزمون بازی اول تدارکاتی تیم‌ ملی با نیکاراگوئه در ورزشگاه آزادی را از دست داده است و با توجه به دوره لازم برای رسیدن به اوج آمادگی به احتمال بسیار زیاد بازی اول مقابل انگلیس را از دست خواهد داد یا حداقل در ترکیب اصلی غایب خواهد بود اما از بازی با ولز در دسترس خواهد بود.
بعداز مصدومیت اللهیار صبادمنش در انگلیس و سپس آسیب عجیب سردار آزمون هنگام گرم کردن در لیگ قهرمانان اروپا، شوک دیگری به تیم ملی فوتبال وارد شد.
سردار آزمون این روزها در امارات، مشغول کارهای درمانی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی است.
سردار آزمون برای خدمت به تیم ملی ایران در جام‌جهانی و باشگاه لورکوزن آماده خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی قطر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ