بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
احمد نوراللهی و الوحده روز جمعه باید کار خود را در تورنمنت باشگاه‌های عربی آغاز کنند.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
سردار آزمون در ترکیب اصلی لورکوزن برابر رم قرار گرفته است.
سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.
انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا می‌تواند اولین آزمون مهم دنیا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی و محتوا‌های جعلی باشد.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
مساله مهم این بود که منتفی شدن موضوع ثبت‌نام برای هنرستان دخترانه شیراز و ۶۱ دختری که منتظر فراخوان برای روز آزمون عملی بودند، با بهانه‌هایی مثل مشکلات مالی و تامین نشدن اعتبار درحالی مطرح می‌شد که هنرستان پسرانه از دانش‌آموزان پسر ثبت‌نام کرده بود.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.
اعتراض استفاده از بازیکنان امید تاریخ مصرف کوتاهی داشت: حالا آزمون مهم یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از راه می رسد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر ولز گفت: برای ما مهم پیروزی تیم ملی فوتبال ایران است که در دیدار برابر ولز رقم خورد.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان جلسه طولانی مدتی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد توضیحاتی درباره محتوای جلسه ارائه کرد.
مصدومیت سردار آزمون مهم ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود.
نکته مهم درباره گل سردار آزمون در دیدار شب گذشته این بود که او پس از گل‌زنی، خوشحالی هم نکرد.
دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، این فرصت را دارد که در بازی برابر ایران تغییراتی که قرار است در تیمش ایجاد کند را امتحان کند.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
طارمی در روز‌هایی که سردار آزمون در لورکوزن نیمکت‌نشین شده و علیرضا جهانبخش هم کار دشواری در فاینورد برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، تنها مهاجم طراز‌اول تیم ملی ایران است که فرصت بازی‌کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است.
بارسلونا شنبه شب اولین آزمون مهم فصل 23-2022 را برابر سویا پشت سر خواهد گذاشت.
پس از معرفی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به دلیل اینکه برخی افراد مدعی بودند اشکال قانونی بر این قضیه وارد است، مباحث فراوانی حقوقی بین افراد موافق و مخالف شکل گرفت.
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ