به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه که ایران و آمریکا در ماه‌های اخیر آن را به مرحله آزمون یا عملیاتی گذاشته‌اند، محدودسازی تنش است که برش کوتاهی از روابط خواهد بود. درواقع پیش‌درآمدی خواهد بود برای تنش‌زدایی احتمالی در آینده؛ بنابراین این نوع محدودسازی تنش جنبه موقتی، زودگذر و محدود دارد و مقدمه‌سازی برای فصلی ساختارمندتر است. این در حالی است که برای مخاطب محدودسازی تنش معادل همان تنش‌زدایی است؛ پس عجیب نیست که دچار پارادوکس شود. درواقع در پروسه محدودسازی تنش، طرفین اهرم‌های خود را حفظ و بخشی از اهرم‌های خود را موقتا غیرفعال می‌کنند.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: ورزش بانوان لیاقت دیده شدن دارند و خیلی علاقه دارم به آن‌ها کمک کنم.
همچنان بحث و گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می شود.
سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن می‌گوید برای درخشش در بوندسلیگا نیاز داشته تا با شرایط این لیگ وفق پیدا کند.
سردار آزمون در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته های اخیر موفق شد یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کند.
نمایش درخشان ستاره ایرانی در ترکیب لورکوزن طی سه بازی گذشته یک دغدغه برای ژابی آلونسو ایجاد خواهد کرد.
بابک کیهان‌فر با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامی خود، ملاقات گرمش با سردار آزمون را به تصویر کشید.
باشگاه المپیک مارسی تلاش می کند تا با قراردادی دائمی، سردار آزمون را به خدمت بگیرد.
طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، دو باشگاه بزرگ این کشور در برنامه خود جذب سردار آزمون را قرار داده‌اند.
اگرچه این آزمون توسط مؤسسات متعددی در ایران برگزار می‌شود اما متولی اصلی این آزمون، سازمان سنجش آموزش کشور است.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می شد.
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی برابر بلاروس، فراتر از حد انتظارات ظاهر شد.
تیم ملی در ایران در حالی ششمین دوره حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد که دونفر از اعضای تیم ملی برای چهارمین بار راهی جام جهانی خواهند شد.
با توجه به صحبت‌های سرمربی بایر لورکوزن به نظر می‌رسد او بخواهد از سردار آزمون مقابل بایرن استفاده کند.
جراردو سیوانه سرمربی بایرلورکوزن گفت که آزمون یک الگوی بزرگ است و ما سعی می کنیم با او همدلی کنیم.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.
حضور سردار آزمون در ترکیب بایر لورکوزن یادآورد دوران طلایی بوندس لیگا در میان فوتبالدوستان ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ