اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حداقل معدل قابل قبول برای بررسی درخواست پذیرش از طریق آیین نامه بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه تغییر یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداقل ۳۶ نفر در معدن یشم در شمال میانمار پس از رانش زمین به سمت دریاچه جان باخته‌اند.
حداقل ۳۶ نفر در معدن یشم در شمال میانمار پس از رانش زمین به سمت دریاچه جان باخته‌اند.
اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین ضریب حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، قضات و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
تندباد در سوئیس یک کشته و تعدادی زخیمی برجای گذاشت.
در پی وقوع رانش زمین در روستایی در ایالت ماهاراشترا در غرب هند، تاکنون ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از صدها نفر همچنان گرفتار هستند.
حمله فردی مسلح به ساختمانی در حال ساخت در نیوزلند، حداقل ۲ نفر کشته برجای گذاشت.
اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال کره جنوبی و ژاپن خواستار تغییر قانون در مورد بازیکنان تازه‌کار شدند.
گروه کمک به مهاجران موسوم به Walking Borders اعلام کرد: حداقل ۳۰۰ نفر که با سه قایق از سنگال به جزایر قناری اسپانیا سفر می‌کردند ناپدید شده‌اند.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
همتی نوشت: با منع ۵ ماهۀ انتشار آمار تورم مسکن معضل مسکن و اجاره مردم حل نمیشود. از وضع اجاره‌ها خبر دارید؟. رسانه‌های دولتی که مدعی کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن هستند، حداقل بگویند که چقدر بالا رفته بود؟
اگر چه تسلا تمایلی به انتشار اطلاعات درباره نرم‌افزار و سخت‌افزار ماشین جدید ندارد، اما نخستین عکس از آن به فضای مجازی راه پیدا کرده و حداقل به نظر می‌رسد که این عکس نخستین نما از تسلا مدل ۳ جدید است.
مضرات کافئین برای بدن: امکان به وجود آمدن حمله‌های عصبی و اضطراب. اختلال در معده و سیستم گوارش. بی‌خوابی که احتمالاً حداقل یک بار به خاطر خوردن چای یا قهوه بی‌موقع تجربه کردید.
سیدصولت مرتضوی وزیر کار گفت: معدل افزایش حداقل حقوق و دست مزد برای حداقل بگیران ۲۷ درصد افزایش پیدا کرد و برای سایر سطوح ۲۱ درصد افزایش داشتیم.
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به‌شرط داشتن یک سال سابقه کار, معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هریک از کارگران نباید از معادل ۹۰روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.
به گزارش رسانه های دولتی چین، در پی ریزش یک معدن زغال سنگ در آلکسا لیگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین، حداقل دو نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر گرفتار شدند.
مواد معدنی موجود در دانه نخود هنگام جوانه زدن به میزان حداقل پنج‌برابر افزایش می‌یابد. جوانه نخود سرشار از پروتئین است. از فواید درمانی این جوانه انرژی‌بخش می‌توان به ضدعفونی‌کنندگی، محرک ادرار، مفید برای معده و کرم‌زدا بودن آن اشاره کرد. از طرف دیگر نخود هنگام جوانه زدن نرم‌تر و قابل هضم‌تراست. جوانه نخود را می‌توان به صورت خام یا بخارپز استفاده کرد. برای بخارپز کردن نباید مدت پخت بیش از ۱۵ دقیقه باشد.
بزرگترین معدن الماس جهان در سال ۱۹۵۷ در منطقه «میرنی» یاکوتیا کشف شده است. این یک ذخایر الماس در سطح جهانی است که در سال ۱۹۵۷ کشف شد. در این مدت حدود ۳۵۰ میلیون مترمکعب سنگ صادر و الماس به ارزش ۱۷.۵ میلیارد دلار فروخته شد. بر اساس پیش بینی کارشناسان، پایان ناپذیری منطقه یاکوت به حدی است که توسعه این منبع حداقل تا ۳۵ سال ادامه خواهد داشت.
سخنگوی ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: عرضه اوراق ارزی از ۲۵ آبان ماه شروع شد که حداقل میزان خرید معادل ریالی این اوراق ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۴۰۰۰ دلار است.
بدون تردید، عاملیت را باید به جریان‌هایی ارجاع داد که سال‌ها رویای یک دست شدن حاکمیت و صاف شدن سپهر سیاسی کشور از دست‌اندازی به نام «اصلاح‌طلبان» را در سر می‌پروراندند. آن‌هایی که هر روز حلقه خودی‌ها را محدود و محدوتر کردند. کار را به جایی رساندند که سردمداران اصول‌گرایی همچون ناطق نوری و علی لاریجانی نیز به غیرخودی تبدیل شدند. آن‌هایی که حسن روحانی‌ها معتدل را غیرخودی و در دسته محذوفان تعریف کردند. آن‌ها که به مطالبه مشارکت، پاسخ «نه» دادند و انتخابات حداقلی را عاملی برای بهتر شدن وضعیت خطاب کردند.
وزیر صمت با بیان اینکه با تجمیع مصوبات معدن رانت و فساد به حداقل رسیده است، گفت: ذخایر سنگ آهن تا ۱۵ سال دیگر به پایان می رسد بنابراین اقدامات ویژه‌ای باید انجام دهیم.
انفجار معددن زغال سنگ در شمال ترکیه ۲۲ کشته برجای گذاشت و ده‌ها نفر دیگر نیز پس از این انفجار به شدت مجروح شدند.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، حداقل حقوق جانبازان و آزادگان فاقد شغل در سال جاری معادل حداقل حقوق کارکنان دولت؛ یعنی پنج میلیون و ششصد هزار تومان خواهد بود.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ