معاینات می‌توانند برخی از بیماری‌های جدی را که ممکن است فرد تجربه کند، از جمله بیماری قلبی، دیابت، سرطان، فشار خون بالا، بیماری ام اس، بیماری‌های خودایمنی، بیماری‌های مقاربتی و آلزایمر نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون ۳۸۳ ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از اجرای طرح ویژه نسل جدید معاینه فنی سیار در تهران تحت عنوان پرتابل خبر داد و گفت: در این طرح واحد‌های سیار معاینه فنی با درخواست ساکنین مجتمع‌ها و یا سازمان‌ها و شرکت‌ها در محل حاضر می‌شوند و نسبت به معاینه فنی خودرو‌های آن‌ها اقدام می‌کنند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۷ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران و افزایش ظرفیت اینترنتی مراکز خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۳۷ هزار و ۹۲۶ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
مطالعات نشان داده‌اند که نشانه‌های فشار خون بالا در چشمان حدود ۱۰ درصد از جمعیت بزرگسال قابل‌تشخیص است. در معاینه، چشم پزشک ممکن است آثاری از باریک شدن شریان‌ها در شبکیه و خونریزی‌های شبکیه چشم را ببیند. همه این‌ها نشانگر پرفشاری خون هستند.
عبدالمطهر محمدخانی نوشت: با افزایش مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی شهر تهران در روز‌های پایانی سال، از امروز مرکز بیهقی شبانه‌روزی شد.
تست حدت بینایی یک معاینه چشم است که بررسی می‌کند جزئیات یک حرف یا نماد را از فاصله‌ای مشخص چقدر خوب می‌بینید.
استاندار کرمانشاه با انتقاد از معاینه گروهی در برخی مطب‌های پزشکی، آن را ناقض حقوق و کرامت بیماران دانست و خواستار رسیدگی جدی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ساماندهی این موضوع شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: معاینه فنی در شهرها عمدتاً غیرقابل اعتماد است.
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی گفت: امسال در قالب یک طرح جهادی ۵/۵ میلیون دام سبک و سنگین در کشور معاینه و مایه‌کوبی شد.
در برخی از عمل‌های جراحی مانند بلفاروپلاستی که بیماران برای برداشتن پف پشت پلک مراجعه می‌کنند، در صورتی که بیمار قبل از جراحی، بطور کامل معاینه شود و خود عمل هم با تکنیک صحیح صورت پذیرد، توصیه به انجام آن می‌شود، اما در سال‌های اخیر موجی از تقاضا برای این عمل جراحی ایجاد شده است و حتی مشاهده کرده‌ایم که این عمل حتی در برخی مکان‌های نامتعارف غیر از اتاق عمل، مانند آرایشگاه‌ها نیز انجام می‌شود که اصلا توصیه نمی‌شود.
مثلا محدوده مرکز شهر تهران مانند منطقه ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد می‌باشند و وضعیتی که در آن محدوده از نظر آلودگی هست وضعیت مناسبی نیست.
طی روزهای اخیر رسانه‌های معاند به نقل از خانواده لیلا حسین‌زاده، خبر از وضعیت بد سلامت بینایی این متهم داده بودند که پیگیری‌ها حاکی از معاینه او توسط سه متخصص چشم پزشکی است.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد؛ لیلا حسین زاده با مجوز قضائی برای معاینه دوره‌ای از زندان خارج و توسط سه پزشک متخصص مورد معاینه قرار گرفته است.
هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود مصدومیت حضوری فعال در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران دارد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود مصدومیت حضوری فعال در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران دارد.
انجام آزمون معاینه فنی ویژه تاکسیرانان در هشت مرکز معاینه فنی تهران به صورت رایگان انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ