پیش بینی می‌شود دمای هوا در بخش‌هایی از ایران بسیار بالا باشد. هم چنین، پیری جمعیت نیز در آن کشور با سرعت بیش‌تری نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر منطقه رخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران به رغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا خبر داد.
ایران با وجود تحریم‌های آمریکا در حال صادرات بیشترین میزان نفت خام خود از تقریباً ۵ سال گذشته تاکنون است.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
طبق اعلام مهدی تاج، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا برای پیگیری برخی موضوعات به ایران سفر می‌کند.
با پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر رقابت‌ فشرده‌ای میان تیم‌های مختلف در قسمت‌های مختلف جدول رده‌بندی مسابقات شکل گرفته است.
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، سه قهرمان ایرانی رنک یک اوزان خود را در اختیار دارند.
سوارکار ازبکستانی گفت: مسابقات نوروز در بالاترین سطح قرار داشت و از ایران که این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.
در ۸ رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، بالاترین رتبه برای دانشگاه‌های ایران فقط در یک رتبه‌بندی و آن هم جایگاه ۱۷۶ برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌بندی RUR بوده و پس از آن و با اختلاف قابل توجه، دانشگاه تهران در ردیف ۳۲۵ جدول رتبه‌بندی RUR ایستاده است. در ۷ رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، جایگاه دانشگاه‌های ایران از ردیف ۳۰۰ جدول به ردیف‌های پایین‌تر و سیر رتبه‌ها نزولی است.
معاون بررسی های اقتصادی اتاق تهران گفت: ایران ششمین اقتصاد جهان با بالاترین نرخ تورم شناخته می شود که این نرخ ۵ برابر متوسط تورم اقتصادهای در حال توسعه جهان است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می‌بالد، گفت: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی جایگاه ولایت فقیه و امنیت است.
شرکت ملی صنایع مس ایران در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی، بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره وری این دوره را کسب کرد.
کامران سلطانی زاده بالاترین درجه داوری (S۱) را بدست آورد تا ایران در حال حاضر ۴ داور المپیکی کشتی داشته باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.
تیم‌های بسکتبال ژاپن و چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، حریفان خود را شکست دادند.
زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.
زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.
در پايان رقابت هاى ٥ وزن اول كستى آزاد زير ٢٣ سال جهان، ايران در جايگاه سوم رده بندى تيمى قرار دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن گاهی حرکاتی انجام می‌دهد اما صرفاً در حد نمایش برای جامعه جهانی تلقی می‌شود و امروز جمهوری اسلامی ایران از بالاترین سطح امنیت برخوردار است.
مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو در جایگاه بهترین بازیکن ایران به عنوان هشتمین ستاره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
در دومین جشنواره «روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
رکود مانع سرمایه گذاری می‌شود؟
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: انتظار می‌رود هیات حاکمه افغانستان به تعهدات خودش در مورد حق‌آبه هیرمند عمل کند.
‏نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ