زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
آخرین ارقام حاکی از آن است هزینه وام مسکن برای متقاضیان نسبت به حدود ۱۰ روز قبل افزایش یافته است و متأهل‌های ساکن پایتخت برای دریافت این وام باید بیش از ۱۷۲ میلیون تومان پرداخت کنند.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان مبنی بر چگونگی محاسبه هزینه صدور کارت سوخت، ایران خودرو شفاف سازی کرد.
باشگاه نساجی مازندران مبلغ قابل توجهی برای دریافت رضایت‌نامه مهاجم آلومینیوم به حساب اراکی‌ها واریز کرد.
نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای دریافت نوبت معاینه فنی وقتی به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه می‌کنیم ملزم به پرداخت تمام بدهی‌ها می‌شویم که این مشکل آفرین است.
در مدارس دولتی اخذ هرگونه وجه به‌استثنای وجوه مربوط به بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتب درسی و لباس کار در هنرستان‌ها، خارج از ضوابط این آیین‌نامه، توسط مدیران مدارس ممنوع است. دریافت یا اعطای کمک‌های داوطلبانه مردمی در خارج از فصل ثبت‌نام مدرسه، بلامانع است.
دو ورزشکار ایران کمک هزینه‌ای را از سوی شورای المپیک آسیا دریافت کردند.
هر برگ اوراق وام مسکن نسبت به هفته های قبل روند افزایشی داشته است و براین اساس پایتخت نشینان برای دریافت این وارم حدو ۹۵ میلیون تومان هزینه باید بدهند.
زاکانی شهردار تهران گفت:خبر منتشر شده در خصوص آرامگاه های خانوادگی است که برای ارائه خدمات در طور سال یک مبلغ کمی را دریافت می کنند و شامل بقیه قبور نمی شود.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: شهردار تهران با تحمیل هرگونه هزینه جدید به مردم مخالف است و هزینه‌ای با عنوان نگهداری قبور دریافت نخواهد شد و مردم را بی‌جهت نگران نکنید.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، توافقی، رانندگان، کارگران ساختمانی، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان از واجدین شرایط دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم هستند.
هزینه هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به دو هفته قبل، افزایشی بوده و متاهل‌های تهرانی برای دریافت این وام باید بیش از ۱۲۱ میلیون تومان پرداخت کنند.
اتابک جعفری مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
تسهیلات ۴میلیون تومانی کمک هزینه سفر اربعین بازنشستگان کشوری برای واجدین شرایط دریافت این تسهیلات، به حساب حقوقی این افراد واریز شد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال برای پرداخت هزینه قرارداد بازیکنان تیم، به دنبال وام 200 میلیاردی است.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که میان سازمان ثبت و بنیاد مسکن منعقد شده هزینه تهیه نقشه و سند مالکیت برعهده سازمان ثبت است و از هیچ روستایی هزینه دریافت نمی کنیم.
تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شاهد بی نظمی در مدارس غیرانتفاعی و همچنین دریافت مبالغی از اولیا در مدارس دولتی و غیردولتی هستیم که باید بررسی شود.
دریافت هزینه ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است
شاخص کل بورس تهران امروز ۲۳ فروردین با سقوط سنگین ۳۳ هزار واحدی همراه بود و همراستا با ریزش شاخص ها، ارزش سهام عدالت نیز ۳ درصد افت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ