در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان قبل از دربی امروز این شهر شارژ مالی شدند.
در خصوص پرداخت شارژ ساختمان توافق بین مالک و مستأجر شرط است یعنی قبل از دریافت ملک توسط مستأجر باید توافقی بین مالک مستأجر در این رابطه صورت گیرد.
ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
محمدتقی نقدعلی گفت: در اصلاحات انجام شده در لایحه عفاف و حجاب، حداکثر بازدارندگی به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که نیازی به برخورد‌های ثانویه و بعدی نباشد.
به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.
اعضای تیم استقلال چند ساعت مانده به دربی پایتخت شارژ مالی شدند.
در آستانه بازی با نساجی، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آن‌ها واریز شد.
باشگاه پرسپولیس با واریزی قابل توجه به حساب بازیکنان و کادرفنی آماده مصاف با نساجی شد.
مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) اعلام کرد: با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه‌بگیران فراهم شد.
باشگاه نفت مسجدسلیمان بخشی از قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت کرد.
باشگاه نفت مسجدسلیمان به بازیکنانش برای کسب برد مقابل ذوب‌آهن، پاداش پرداخت کرد.
اعضای تیم استقلال قبل از دربی پایتخت با دریافت پاداش‌های خود شارژ مالی می‌شوند.
وزارت کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه فروردین سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز و اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد و یارانه‌بگیران می‌توانند از اعتبار ماه بعد خرید کنند.
مبلغ اعتبار کالابرگ الکترونیک، به میزان یارانه دریافتی خانوار می‌باشد و اعتبار به حساب بانکی واریز نمی شود. این اعتبار روی کدملی شارژ می‌شود و با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار است، قابلیت خرید وجود دارد.
قطعاً وجود کیسه هوا در شلوار موتورسواران مهم به نظر می‌رسد، زیرا در برخی تصادفات بخش‌های پایین‌تنه جزو اولین نقاطی هستند که با زمین برخورد می‌کنند. حالا، اما این قضیه فرق می‌کند و دو شرکت CX Air Dynamics و Mo’Cycle نسخه‌های متنوعی از شلوار‌های موردبحث را تولید کرده‌اند. کیسه‌های هوای داخل شلوار موردبحث با استفاده از کابل‌های ارتباطی بین شلوار و موتورسیکلت فعال می‌شوند و با تعویض حباب دی‌اکسید کربن می‌توان آن‌ها را دوباره شارژ کرد.
رئیس شورای اروپا می گوید با توجه به حساس بودن هفته های آتی در جنگ اوکراین، حمایت از این کشور باید تداوم داشته باشد.
حساب اعضای تیم والیبال بانوان پیکان که به فینال رقابت‌های سوپرلیگ صعود کرده، در آستانه این دیدار شارژ شد.
مدیران باشگاه مس کرمان موفق شدند طبق وعده‌ای که داده بودند، بخشی از مطالبات بازیکنان را امروز به حساب آنها واریز کنند.
وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از کالابرگ اختیاری است یعنی کسانی که خواستند می‌توانند از استفاده کنند و کسانی که خواستند می‌توانند از مبلغ نقدی استفاده کنند. سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می‌شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند با این کارت، پروتیین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می‌شود، پول آن را برداشت کنند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند فردی تحت عنوان یه شارژ بخر یه شارژ هدیه بگیر با ایجاد یک درگاه جعلی پرداخت از کاربران فضای مجازی در پوشش فیشینگ کلاهبرداری کرده است.
مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند تا قبل از سوپرجام پاداش بازیکنان استقلال را به حساب شأن واریز کنند.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ