عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌است
عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی را اعلام کرد.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
رئیس جمهوری طی نامه‌ای ماده واحده واگذاری کامل فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، نخبگان و میراث‌داران تمدنی را به وزارت میراث‌فرهنگی ابلاغ کرد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در اجرای فرآیند رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی و رفع موانع پیش‌ روی اجرای این طرح تاکید کرد.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تمام فرآیند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای دستی به این وزارتخانه واگذار شد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آغاز فرآیند صدور گواهینامه فنی در حوزه ادوات ریلی در مرکز تحقیقات خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه معمولا شهرداری پس از ایجاد شغل مزاحم متوجه آن می‌شود، توضیح داد: شهرداری در فرآیند صدور مجوز برای کسب و کار حضور ندارد. زمانی‌که یک شغل مزاحم ایجاد می‌شود، به شهرداری اعلام می‌کنند که باید مزاحمت این شغل رفع شود، درحالی‌که قانون با صراحت اعلام کرده است که باید ابتدا از ایجاد شغل مزاحم جلوگیری شود.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری ششم با جدیت به دنبال هوشمند سازی فرایند ها و متعاقب آن شفافیت است.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از فرآیند تحویل قراردادهای اختیار معامله سکه طلا سررسید آبان ۱۴۰۱ خبر داد.
بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین سررسید آبان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه استیضاح در صحن علنی مجلس گفت: برای قیمت‌گذاری خودرو ۱۷۰۰ابلاغیه کارشناسی صادر شد و این فرایند ۶ ماه طول کشید.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳۰ آبان ماه خبر داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: سعه‌ صدر و برخورداری از ظرفیت بالا، یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت در یک فرآیند گفتگو محور است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،
زارعی، مدیر رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای از دی یا بهمن سال‌ جاری آغاز می‌شود و درحال حاضر نیازی نیست باشگاه‌ها مدرکی آپلود کنند.
براساس جلسات متعددی که طی سال جاری در بورس تهران انجام شد، اکنون بسترسازی‌های لازم به منظور عرضه اولیه ۱۷ شرکت در این بازار فراهم شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ