معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد مرندی تحلیلگر امور بین الملل و هسته‌ای با رد برخی ادعا‌ها و شائبه‌ها در مورد فرایند تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و آزادسازی چند میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که ایران به تمام دارایی‌های آزادشده دسترسی کامل و مستقیم دارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از روز شنبه ۱۴ مرداد تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.‌
عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی گفت: فرایند اخذ مجوز و صادرات ۱۰ قلم دیگر از داروهای ایرانی به کنیا نیز از سوی خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا در حال پیگیری است.
معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: قانون‌گذاری امری نخبگانی است که اگر این فرآیند در دست نخبگان باشد، بسیاری از چالش‌ها و دغدغه‌های جامعه رفع خواهد شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: رویکرد امسال در مورد فرایند مالیات ستانی از کسبه و بازاریان، پرداخت مالیات منصفانه مقطوع (مبتنی بر داده‌های سیستمی) بدون الزام ایشان به‌ تسلیم اظهارنامه است.
وزیر اقتصاد گفت: در مورد تسهیل فرایند حج چه از جهت مسائل بانکی و چه از جهت موضوع پروازها و همچنین رفت و آمد تجار ایرانی با طرف عربستانی گفتگو کردیم و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفت.
وزارت صمت ضمن تکذیب اخبار منتشرشده در فضای مجازی اعلام کرد فرآیند واردات خودروهای کره‌ای در حال انجام است و محدودیتی وجود ندارد.
رئیس شورای استان‌ها گفت: نظام شورایی کشور حلقه اتصال بین مردم و حاکمیت است.
محققان برای نخستین بار یک ستاره درحال مرگ را هنگام بلعیدن سیاره ای رصد کردند. این رویداد چشم اندازی از آینده زمین در ۵ میلیارد سال آینده فراهم می کند.
بدنبال احیای مناسبات دیپلماتیک کشورهای عربی با سوریه، دولت تونس نیز مراحل تعیین سفیر جدید خود در دمشق را آغاز کرد.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از آغاز فرایند اجرایی طرح مولدسازی دارایی‌های دولت از بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.
سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران از آغاز فرایند ارزشیابی کارمندان اداری دادگستری کل استان تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی گفت: فرایند تهیه لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به همت قوه قضاییه در حال اتمام است.
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در اجرای فرآیند رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی و رفع موانع پیش‌ روی اجرای این طرح تاکید کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
فرایند واگذاری جایگاه تشریفات(cip) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ورود سازمان بازرسی کل کشور اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس جمهور روسیه در نشستی اعلام کرد که فرایند حذف دلار از اقتصاد جهانی اجتناب ناپذیر است.
سخنگوی شورای شهر تهران ضمن بازدید از پروژه‌های فرهنگی منطقه ۳ بر لزوم تسریع فرایند عملیات ساخت مسجد «المتقین» تاکید کرد.
پژمانفر، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال خواست در مورد تایید صلاحیت افراد به خصوص مهدی تاج دقت عمل لازم را داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ