براساس جلسات متعددی که طی سال جاری در بورس تهران انجام شد، اکنون بسترسازی‌های لازم به منظور عرضه اولیه ۱۷ شرکت در این بازار فراهم شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
امروز مطالبی همچون فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟، باتوجه به تعطیلی بورس مجامع و عرضه اولیه فردا چه می شوند؟، افت نرخ دلار و رشد قیمت یورو در مرکز مبادله، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، هجوم حقیقی ها به این سه نماد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بازار‌ها فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲، بورس به مدار مثبت باز می‌گردد؟، نتایج ۷۳ نماد که در هفته اول مرداد مجمع برگزار کردند، خبر‌های مهم برای سهامداران بورس، خبهمن و وکغدیر، اخبار مهم بورس فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۲۴ میلیارد تومانی خمیر مایه رضوی مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات و جزییات این نماد را در این مطلب می خوانیم.
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار فرابورس روز شنبه هفته آینده مورخ ۶ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام شرکت بهار رز عالیس چناران در نماد “عالیس” می‌باشد. عرضه اولیه عالیس چقدر نقدینگی می خواهد؟
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت بهار رز عاليس چناران به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "عالیس1" خبر داد. جزییات و زمان این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان در فرابورس برای اولین بار عرضه خواهد شد. این عرضه اولیه حدودا چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ زفجر را بخریم یا نخریم؟
مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.
با توجه به برگزاری جلسه معارفه شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد. با شرکت ۹۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه بیشتر آشنا شوید.
مدیرعامل شرکت بورس تهران از چهار مأموریت مهم این شرکت در سال جدید خبر داد.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک مرکزی از عرضه اولیه اوراق سکه بهار آزادی در روز سه شنبه، ۱۷ آبان در بورس کالای ایران خبر داد.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
سرویس جدید TikTok Music همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که لیست‌های پخش جدید ایجاد کنند، آنها را به اشتراک بگذارند، به دیگران توصیه کنند، درباره موسیقی نظر بدهند و موسیقی و ویدئو را به صورت زنده پخش کنند.
هاستاین می‌گوید:" مشکلات زمانی ممکن است به وجود بیایند که برای مثال، نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های گروهی توسط افراد عادی که سو گیری‌های پیش‌بینی‌ها را درک نمی‌کنند به اشتباه تفسیر شود".
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.
در سالی که پشت سر گذاشتیم ۱۴ نماد عرضه اولیه شدند که شرایط بازار در این تعداد عرضه اولیه نقش موثری داشت. به گفته برخی مسئولین در سال جاری عرضه اولیه ۱۷ نماد قطعی است. عرضه اولیه‌های سال جاری کدامند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ