مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
فصل جدید لیگ NBA با دو دیدار جذاب و دیدنی شهرهای دنور و سانفرانسیسکو آغاز خواهد شد.
مرمت خانه پدری جلال آل احمد پس از مدت‌ها معطلی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تخلیه ۲۰۰ کامیون و خاور زباله‌ از بنایی که سال‌ها پاتوق معتادان بود، آغاز شده است.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصاحبه نفرات برگزیده آزمون استخدامی وزارت نفت امسال به‌منظور جذب در شرکت ملی گاز ایران از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
بخش‌های کوتاهی از مصاحبه اسحاق جهانگیری با آگاهی نو منتشر شده است که در آن جهانگیری به قصد خود برای کناره‌گیری از معاونت ریاست‌جمهوری پس از انتخابات ۹۶ اشاره کرد: به آقای روحانی گفتم شما یک معاون اول دیگری بگذارید، من نمی‌خواهم معاون اولی را ادامه بدهم. ایشان هم به من گفت شما کم‌انگیزه شدید. در همان دو، سه ماه بعد از انتخابات تا آغاز دولت دوازدهم بحث معاون اول شد و اقداماتی شد که خود ایشان هم دید من دیگر آن جهانگیری انگیزه‌دار نیستم.
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
ستارگان مراکش بعد از صعود تاریخی با تلویزیون الکاس به مصاحبه نشستند
فردا جام جهانی آغاز می‌شود و وضعیت تیم ملی برای مردم یا دست‌کم بخشی از مردم مشخص نیست. یعنی نمی‌توانند نسبت خود را با ۲۵ بازیکنی که در قطر هستند، مشخص کنند. پیشکسوتان و هنرمندان هم همین‌طور. همین است که علیرضا منصوریان یک جوری مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب می‌کند که انگار کسی به او گفته چرا حمایت کردی؟ محسن چاوشی یک جوری می‌گوید من هیچ همکاری با تیم ملی ندارم که انگار همکاری با تیم ملی جرم است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.
یولیان ناگلزمان بعد از پیروزی بزرگ بایرن مونیخ در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا با یک نشریه آلمانی مصاحبه مفصلی انجام داد و درباره شرایط تیمش در آغاز فصل صحبت کرد.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ