نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت : طراح صیانت ، ساکت ننشسته‌اند و حتما دارند کار می‌کنند و یک بخش از همان تفکرات و افراد در عمل اینترنت را دستکاری کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
نماینده مردم چابهار درباره هدف دولت از گرفتن جریمه‌های نقدی در لایحه حجاب و عفاف گفت: جریمه‌هایی که در این لایحه در نظر گرفته شده است این شائبه را ایجاد می‌کند که دولت می‌خواهد کسری بودجه خودش را جبران کند. وضعیت کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست، این روش‌ها نه تنها منجر به حل مسئله نمی‌شود بلکه چالش‌های دیگری را هم ایجاد خواهد کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، گفت: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شد.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در توئیتی از دولت رئیسی انتقاد کرده است.
علیرضا بیگی تاکید کرد: بایستی درصدد اصلاح شرایط مدیریت داخلی کشور باشیم که اگر ان شرایط را اصلاح نکنیم نه در روابط و ارتباطات بین‌الملل توفقیاتی به دست خواهیم آورد و نه در حوزه اقتصاد موفیقتی خواهیم داشت.
رضایی کوچی یادآور شد: بنابراین اگر بتوانیم اعتمادسازی کنیم و نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم، بسیاری از مشکلات حل می‌شوند. البته دولت تلاش می‌کند که مشکلات اقتصادی حل شوند، اما باید بیشتر تلاش و برخی از وزرا را جابه‌جا کند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی شد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق شنیده‌ها رییس جمهور قرار است صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار این است که دولت مصوبات اقتصادی مجلس به ویژه در حوزه جهش تولید و رفع موانع آن را به درستی اجرایی کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک مجلس در مواجهه با گزارش دولت و مذاکرات هسته‌ای، لغو کامل تحریم‌ها است و دولت باید گزارش تحریم‌های لغو شده را به مجلس ارائه کند.
بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.
یک نقشه رادیکال برای متوقف کردن صعود نفت
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند اما دولت عکس آن عمل کرد اول ارز را حذف کرد و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت اتفاق نیافتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ