بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی از بانک‌های خصوصی در تسهیلات‌دهی نسبت به سپرده در برخی از استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی بانک‌های خصوصی در نسبت تسهیلات به سپرده در استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
مجلس در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف کرد از طریق بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس اولویت جمعیتی آسیب‌پذیر اقدام کند.
بانک گردشگری در سال  1401 با 25 درصد رشد در نسبت اعطای تسهیلات به سپرده‌های اشخاص، رتبه نخست را در بین بانک های خصوصی کشور کسب کرد.
با شروع مرحله دوم عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت دهی وزارت صمت، امکان وکالتی نمودن حساب های بانک سپه،جهت شرکت در طرح مذکور فراهم است.
نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری در حال حاضر بیش از 5/2 درصد است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری به حدود 5 درصد ارتقا می یابد.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، بانک‌های دولتی موظفند نسبت به فروش اموال مازاد خود به تشخیص رئیس مجمع عمومی اقدام نمایند.
هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته، روند افزایشی داشته و متاهل های تهرانی برای وام باید حدود 121 میلیون تومان پرداخت کنند.
بانک ها و موسسات اعتباری موظفند درزمان ایجاد یاتمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدودسازی معادل ریالی مبلغ ارزی درحساب های متقاضی نزدبانک به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.
در حالیکه بررسی ها از وضعیت تولید، حکایت از کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در این بخش دارد بانکها نیز نسبت به پرداخت تسهیلات به این بخش در ماه های پایانی سال کم کاری می کنند.
محمدرضا فرزین، اقتصاددان، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت وگو با همشهری ریشه تورم سازی بانک ها را حجم بالای تسهیلات تکلیفی، نسبت منفی کفایت سرمایه بانک ها و البته بدهی دولت به شبکه بانکی می داند.
ارزش جاری دارایی­ های بانک آینده که با برآوردی محافظه کارانه و حتی بنابر اظهارات متخصصان و فعالان بازار املاک، با کم­­‌نمایی افشا شده است، از ارزشی مازاد نسبت به تأمین مالی صورت پذیرفته در طول عمر اندک این بانک حکایت دارد.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
سخنگوی بانک مرکزی ضمن تشریح جزئیات تسهیلات دهی بانکها در ۷ ماهه امسال، گفت: در این بازه زمانی ۲,۲۴۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بیانگر رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.
اطلاعات مالی موجود از عملکرد بانک ملت نشان می دهد نسبت تسهیلات به سپرده از روند مطلوبی برخوردار است؛ برای اطلاع بیشتر با این گزارش همراه باشید.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
کارشناسان اقتصادی نسبت به لایحه اخیر دولت در خصوص اصلاح قانون بودجه و محدود شدن شفافیت گیرندگان وام های کلان بانکی هشدار دادند.
کارشناسان اقتصادی نسبت به لایحه اخیر دولت در خصوص اصلاح قانون بودجه و محدود شدن شفافیت گیرندگان وام های کلان بانکی هشدار دادند.
بانک شهر اعلام نمود این بانک نسبت به اقاله املاک سنوات 93 تا 96 اقدام نموده که موجب شناسایی زیان انباشته گردیده است.فلذا در خصوص راه های برون رفت از مشمولیت ماده 141 اقدام نموده و گزارش هیأت مدیره و نتایج حاصل از عملکرد نشان دهنده روند رو به رشد بانک است
این هفته قرار بود در مجموع ۱۹ شرکت مجامع خود را برگزار کنند که از این بین مجمع یک نماد لغو شد و دو نماد در یک روز دو مجمع برگزار می‌کنند. کدام نماد‌ها جهت افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند.
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در گفت‌و‌گو با «تابناک»، به تشریح دغدغه‌های این صنعت در رویکرد به سوی برق "خودتامین" پرداخت و برنامه های مدیریت مصرف صنایع در سال جاری را علی رغم محدودیت شدید منسجم تر توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ