اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، امیدوار است که در ترکیب این تیم بدرخشد و در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
این بار کلاهبرداری به دام پلیس افتاده است که با استفاده از رسید تقلبی بانکی، سر بیش از ۵۰ تهرانی را کلاه گذاشته است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، چون او بعد از کلاهبرداری اقدام به تهدید و فحاشی به مالباختگان هم می‌کرد و خود را سلطان خاک سفید معرفی می‌کرد! لابد برای اینکه مالباختگان از ترس حتی اقدام به شکایت هم نکنند.
بردیا به دفاع پرداخت و گفت:اتهامم را قبول دارم، اما پروانه دستور قتل را صادر کرده بود. او برای اینکه بتواند با مرد غریبه در ارتباط باشد می‌خواست پسرش را حذف کند. او به من گفت اگر عاشق پریا هستی و می‌خواهی با او ازدواج کنی باید پرهام را بکشی. من هم به ناچار قبول کردم، اما حالا پشیمان هستم، چون زندگی‌ام تباه شده است.
رسانه‌های الجزایری از وجود یک نقشه اطلاعاتی که توسط رژیم صهیونیستی، فرانسه و مراکش برای ایجاد آشوب در ایالت‌های مختلف الجزایر آماده شده، خبر دادند.
«درست است که ایران می‌توانست خوشحالی خود از خروج آمریکا از منطقه را دیرتر عیان کند و سفارت را تحویل طالبان ندهد، اما مشکل اصلی ناشی از تغییر مولفه‌های بین المللی و منطقه‌ای است که در سایه حضور طالبان در افغانستان دیده می‌شود. لحظه‌ای که طالبان موفق به فتح کابل شد و تصاویری از خروج هواپیمای آمریکایی منتشر شد که مردم افغانستان از آن آویزان شده بودند، اعلام کردم که خروج نیرو‌های ایالات متحده از افغانستان به این شکل که طالبان بتواند بدون هیچ زحمتی افغانستان را تسخیر کند، موضوعی بسیار حساسیت برانگیز است.»
قرص ویتامین c یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از آنتی اکسیدان چیست. آنتی اکسیدان ها به موادی گفته می شود که رادیکال های آزاد سلولی را از بین می برند و استرس اکسیداتیو را در بدن محدود می کنند. در نتیجه، التهابات در بدن کاهش پیدا می کند و همین امر نقش بسیار مهمی در ارتقا سلامتی دارد.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
نقشه نهادی مرتبط با هر یک از اقدامات به تفکیک در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ترسیم شد.
خلیج فارس ماهشهر با گل پنالتی رحیم زهیوی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
ایمان به یک استراتژی به پرسپولیس کمک کرد تا جشنواره گل خود را در آخرین هفته دور رفت رقابت های لیگ برتر رقم بزند.
خواهر و برادری که با کشیدن یک نقشه‌ هولناک خواهر کوچکشان را به قتل رسانده بودند، پای میز محاکمه رفتند.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») کاهش یافته و از ۲ به یک شهرستان رسیده است و همچنین شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم از ۹۵ به ۹۳ شهرستان کاهش یافته تا بدین ترتیب آبی‌ترین نقشه رنگ بندی کرونایی پدید آید.
وب‌سایت موزه حمل و نقل لندن در این‌باره اینطور توضیح می‌دهد: «این نقشه با بزرگ جلوه دادن نواحی مرکزی نسبت به نواحی دورافتاده، استفاده از خطوط عمودی، افقی و مورب ۴۵ درجه، کار را بسیار ساده کرده و همچنین ایستگاه‌های تبادلی را نیز برجسته کرده است.»
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد اتحادیه اروپا و انگلیس توافق کردند که روسیه را در نشست گروه ۲۰ در اندونزی «منزوی» کنند و کشورهای دیگر را نیز به این کار ترغیب کنند.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد اتحادیه و اروپا توافق کردند که روسیه را در نشست گروه ۲۰ در اندونزی را «منزوی» کنند و کشورهای دیگر نیز به این کار ترغیب کنند.
باستان شناسان موفق شدند قدیمی‌ترین نقشه آسمان شب را که متعلق به هیپارخوس است، در پس زمینه یک نسخه خطی قرون وسطایی کشف کنند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور گفت: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.
یک ماهواره تولید انگلیس می تواند نقشه ای سه بعدی از جنگل های زمین فراهم می کند تا میزان کربنی که در آنها وجود دارد و همچنین تاثیرات جنگل زدایی بر تغییرات آب و هوایی سنجیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ