جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در توئیتی از دولت رئیسی انتقاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده اسبق کنگره آمریکا با انتقاد شدید از حمایت کاخ سفید از جنگ اوکراین، گفت که رئیس جمهور آمریکا، کی‌یف را به هاوایی که طعمه حریق شده است، ترجیح می‌دهد.
نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، اعلام کرد که واشنگتن با استقرار تسلیحات اتمی جدید در کره جنوبی شرایط را به سمت تنش می‌برد.
نماینده مهاباد انتقاد شدیدی به رئیسی کرد.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه تحمیلی از سوی گروهی از کشورهای غربی بر شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۹ اسفند در جریان برگزاری نشست ۵۲ شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد.
نماینده مجلس نوشت: اینجا جنگل نیست مردم ایران دارای حقوقی شهروندی هستند افسار این وحشی را چه کسی رها کرده؟!
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم.
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت عدم تحقق وعده‌هایش انتقاد کرد که در این فیلم مشاهده می‌کنید
نماینده زاهدان در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان در انتقاد از دولت رئیسی گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد.
نماینده مجلس در برنامه تهران بیست از بی توجهی دولت به ماجرای واردات خودرو انتقاد کرد.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی انتقاداتی در خصوص وضعیت بازار خودرو در جلسه علنی سوال از وزیر صمت انجام داد.
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: ضرورت دارد اعتراض را به رسمیت بشناسیم و گوش‌ها را مهیای شنیدن اعتراض و انتقاد و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم.
مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشت: مگر چقدر توانایی دارید که هم می‌توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ستاد اربعین نوشت: با تعلقات معنوى ‎مردم نباید سهل انگارانه برخورد کرد.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ