اظهارات یورگن کلینزمن ستاره اسبق فوتبال آلمان در برنامه مچ آف د دی با پاسخ سریع کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضاپیمای لونا ۲۵ روسیه که روز جمعه به فضا پرتاب شده تا به قطب جنوب ماه برود، نخستین عملیات اصلاح مسیر پرواز را انجام داد و سیستم پیشرانش آن به مدت ۴۶ ثانیه روشن شد.
فرض کنید شما همراه با ۱۲ نفر دیگر در جریان جنگ اسیر شده اید. همه شما را در یک مزرعه جمع می‌کنند و یک اسلحه به شما می‌دهند و می‌گویند یک دایره تشکیل دهید. قانون بازی ساده است نفر سمت چپی خود را باید بکشید
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به پیروزی مقابل میتلند دانمارک رسید.
شاگردان ژابی آلونسو در غیاب ستاره ایرانی خود به پیروزی مقابل وستهم رسیدند.
کانون مربیان فوتبال تهران دبیر جدید خود را انتخاب کرد و یعقوب وطنی را برای این سمت برگزید.
مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.
ژوزه مورینیو بعد از محرومیت چهار جلسه ای از سوی یوفا، از سمتش در این نهاد استعفا داد.
اولین دبیرکل زن فیفا، فاطما زامورا در پایان سال جاری از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
فاطمه سامورا، دبیرکل فیفا، اعلام کرد در پایان سال جاری میلادی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
محسن رضایی جزئی از حلقه بسته سیاست ایران است؛ در حلقه بسته سیاست، مدیریت‌ها الزاما براساس کارآمدی نبوده یا معیار اول نیست. اصل اساسی، وفاداری است؛ ازاین‌رو افرادی که وفاداری آن‌ها ثابت شده باشد، بر حسب موقعیت، بازنشستگی نخواهند داشت.
محسن رضایی جزئی از حلقه بسته سیاست ایران است؛ در حلقه بسته سیاست، مدیریت‌ها الزاما براساس کارآمدی نبوده یا معیار اول نیست. اصل اساسی، وفاداری است؛ ازاین‌رو افرادی که وفاداری آن‌ها ثابت شده باشد، بر حسب موقعیت، بازنشستگی نخواهند داشت.
سرمربی جدید نساجی مازندران نخستین صحبت‌های خود پس از هدایت این تیم را مطرح کرد.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
وایله در حضور ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نِستود شد.
از زمانی که تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفت، فعالیت کشتی‌های موسوم به ارواح در ایران افزایش پیدا کرد. این کشتی‌ها برای بارگیری کالا موقعیت مکانی خود را به نهاد‌های بین‌المللی اعلام نمی‌کنند، اسم و مشخصات واحدی ندارند و فعالیت آن‌ها به نوعی پنهان است. مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: «موسسه‌های بین‌المللی فعالیت نفتکش‌ها و تانکر‌های انتقال نفت و میعانات گازی را ردیابی می‌کنند، اما کشتی‌های ارواح کارگزاران انتقال انرژی بدون نظارت نهاد‌های بین‌المللی هستند.»
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
«تیم وو» یکی از حامیان بی طرفی اینترنت که طی ۲ سال گذشته در امور سیاست های فناوری و رقابت به جوبایدن رئیس جمهور آمریکا مشاوره می داد، کاخ سفید را ترک می کند.
ویدئوی لحظه‌ای که نصرت گوکچه بازوی لیونل مسی را می‌گیرد و به سمت خود می‌کشاند، عجیب‌ترین ویدئوی فینال جام جهانی 2022 است.
هانس فلیک نفرات منتخب خود در دیدار مقابل ژاپن را مشخص کرد.
اندی استون، سخنگوی متا پلتفرمز روز سه‌شنبه در توییتی اعلام کرد گزارشی مبنی بر کناره‌گیری مارک زاکربرگ از سمت مدیر اجرایی فیس‌بوک در سال آینده نادرست است.
شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.
علی دولتشاهی مشاور اقتصادی باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد.
کاپیتان استقلال با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل پیکان به رکورد وحید طالب لو در تعداد کلین شیت برای آبی‌ها رسید.
ابوالفضل جلالی علاقه ای به از دست دادن جایگاه خود در سمت چپ ترکیب استقلال ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ