«تیم وو» یکی از حامیان بی طرفی اینترنت که طی ۲ سال گذشته در امور سیاست های فناوری و رقابت به جوبایدن رئیس جمهور آمریکا مشاوره می داد، کاخ سفید را ترک می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سال روز پرتاب ماهواره خیام به فضا کلیپی از دستاوردهای ماهواره خیام منتشر کرد.
مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه رتبه ایران در تولید علم مناسب است، گفت: ایران در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه ۱۳۱ از ۱۳۲ کشور قرار داریم.
یک مجموعه فناور در مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانست مجموعه نرم افزار حسابداری آنلاین، هوش تجاری (BI)و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی را طراحی کند.
مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری رویداد جامع تانا در تهران در مهر ماه سال جاری خبر داد.
به لطف پیشرفت‌های فناوری هوش مصنوعی، اکنون می‌توانیم در نهایت نگاهی اجمالی به چهره واقعی افراد مشهور تاریخ داشته باشیم.
به گفته یک مشاور ارشد دولت برزیل، این کشور تصمیم دارد در بخش تولید نیمه رسانای چین سرمایه گذاری کند و از فناوری های آن استفاده کند.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات از مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران تقدیر شد.
آمل- مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه هیچ جا برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی کنند، گفت: این درحالی که نوآوری عاملی برای خلق ثرورت است.
آمل- مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه هیچ جا برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی کنند، گفت: این درحالی که نوآوری عاملی برای خلق ثرورت است.
مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص ۱۰۰ هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و ... در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
مشاور و سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، با صدور حکمی مشاور و سرپرست دفتر مرکزی حراست را منصوب کرد.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیده عاطفه موسوی به سمت مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
مشاور فرمانده‌کل قوا در امور ارتش گفت: اگر امروز پهپاد داریم و در لبه این فناوری در دنیا هستیم و اگر دنیا امروز فهمیده است که پهپاد در جنگ آذربایجان و اوکراین نقش ایفا می‌کند ما خیلی قبل‌تر این موضوع را فهمیدیم.
مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد، آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن صحبت نمی‌کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احسان خرامید را به‌عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح (USO) در سفر یک روزه به استان کردستان، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های طرح (USO) در استانها، یکی از اولویت‌های مهم کاری وزارت ارتباطات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ