استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
در حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ دسته اول که شاید تا حد زیادی نیز تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند، کمیته داوران تصمیمی عجیب را دنبال کرده است.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.
نیان الکترونیک موفق شد با نتیجه 3-1 سایپا را شکست دهد تا وضعیت تیم تهرانی بحرانی تر از قبل شود.
سایپا در صورت شکست مقابل نیان الکترونیک به طور کامل امیدش برای صعود به پلی‌آف را از دست می‌دهد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
به اطلاع مشتریان عزیز می‌رساند، در راستای فروش عادلانه و اختصاص خودرو به مشتریان واقعی، سایپا ضمن اعمال محدودیت های قبلی، معرفی حساب وکالتی را نیز در نظر گرفته است.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم استحکام ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و این موضوع، نیاز به زمان زیادی دارد.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: برای اینکه از بحران خارج شویم به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتیم.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: برای اینکه از بحران خارج شویم به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتیم.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده، ضمن رونمایی از خدمت خودروی متصل، تفاهم‌نامه‌ای را نیز با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و گروه خودروسازی سایپا برای همکاری در این زمینه، امضا کرد.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
تیم والیبال سایپا در این فصل نیز در رقابت های لیگ برتر والیبال به میدان خواهد رفت.
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ