ویدئوی لحظه‌ای که نصرت گوکچه بازوی لیونل مسی را می‌گیرد و به سمت خود می‌کشاند، عجیب‌ترین ویدئوی فینال جام جهانی 2022 است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
وزیر خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی ضمن اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد نوشت: نفوذ، کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ سخت و نرم، ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشورهای مستقل است.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک صهیونیست‌ها برای ایجاد جای پا در اریتره و اتیوپی نشان دهنده برنامه‌ریزی تل‌آویو برای حضور در مسیرهای تجارت دریایی و گسترش دامنه رقابت با جمهوری اسلامی ایران است.
منابع عبری مدعی شدند که یک جوان فلسطینی پس از ورود به یک شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل بازداشت شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به ۶ استان در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ تیر) هشدار داد.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.
تراشه های یک شرکت چینی در سازمان های دولتی آمریکا و کشورهای غربی به طور گسترده به کار رفته در حالیکه سازنده تراشه ها در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دارد.
مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نفوذ گسترده آمریکا در اتحادیه عرب باعث انحراف این اتحادیه از مسیر اصلی خود شده و کشورهای عربی باید برای اصلاح آن اقدام کنند.
میرسلیم گفت: مهم‌ترین مشکل ما از نظر سیاسی چگونگی برخورد با فرآیند‌های فسادزا است که سرمنشا عمده مشکلات است و نمی‌گذارد کشور از پیچیدگی‌هایی که با آن درگیر شده خارج شود. کسب نفوذ سیاسی با استفاده از امکانات دولتی و عمومی از خطا‌های مهلکی است که در ۲۰ سال گذشته نضج گرفته و امروز نمود اخلال در اداره امور شده است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها، نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه و در پی آن گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارش‌زا به استان از روز سه‌شنبه یکم فروردین خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری تا سوم فروردین اکثر مناطق اصفهان را فرا می گیرد.
چین به عنوان میانجی بین ایران و عربستان سعودی وارد عمل شده تا ائتلافی را بدون نیاز به خدمات یا تضمین‌های ایالات متحده در خدمت منافع هر سه کشور قرار دهد. مهم‌تر از همه آن که چین به عنوان یک قدرت اقتصادی و استراتژیک در منطقه جای ایالات متحده را می‌گیرد قدرتی که اسرائیل نفوذ کمی بر آن دارد.
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
در پی اعدام علیرضا اکبری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشورمان که سال‌های متمادی برای سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس جاسوسی می‌کرده است، دولت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و چند دولت غربی دیگر اعدام او را محکوم کرده و برخی نیز برای ایران اسلامی خط و نشان کشیدند!
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود
نفوذ آنکارا در امور جهانی گویای دستاورد‌های اردوغان در دوران طولانی در راس قدرت بودن او بوده است. با این وجود، در داخل و خارج از ترکیه دورنمای انتخاباتی او احساسات متفاوتی را بر می‌انگیزد. کسانی که آرزو می‌کنند او در تاریخ ۱۹ ژوئن از قدرت کنار برود نمی‌توانند در مورد این که چه کسی جایگزین او خواهد شد و یا آن که چه آینده‌ای در انتظار ترکیه خواهد بود با قطعیت سخن بگویند.
گزارشی جدید مدعی شده که عربستان سعودی توانسته است به بالاترین ادمین‌های ویکی‌پدیا دسترسی پیدا کند تا روی اطلاعات منتشرشده درباره این کشور کنترل داشته باشد و البته دو ادمین آن را زندانی کرده است. در این میان ویکی‌مدیا هرگونه نفوذی را رد می‌کند. اما ماجرا از چه قرار است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ