شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
رودری در آستانه فینال لیگ ملت‌ها بین اسپانیا و کرواسی گفت کروات‌ها هیچوقت تسلیم نمی‌شوند اما اسپانیا باید این بازی را ببرد و فرهنگ برنده شدن را در تیم ایجاد کند.
اسکاتلند، اسپانیای جدید را چزاند! فتح ترکیه توسط کروات‌ها
بازیکنان تیم‌ملی کرواسی دقایقی پیش دوحه را به مقصد زاگرب ترک کردند.
کروات‌ها حداقل انتظار دریافت یک جایزه انفرادی در جام جهانی 2022 را دارند.
کراماریچ و گواردیول در پایان نشست خبری قبل از بازی با مراکش، با کیک از خبرنگاران حاضر پذیرایی کردند.
مارکینیوش که در دیدار برزیل و کرواسی یک پنالتی از دست داد و روی گل کروات‌ها مقصر بود می‌گوید با وجود ناراحتی عمیقش از حذف برزیل در ادامه فصل برای باشگاهش با تمام قوا بازی خواهد کرد.
آرژانتین شب گذشته موفق شد با ارائه نمایشی بهتر نسبت به کروات‌ها راهی فینال شود.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.
دومینیک لیواکوویچ با وجود عملکرد خیره کننده برای کرواسی در جام جهانی نتوانسته نظر مدیران بایرن مونیخ را به خود جلب کند.
یکی از مدیران فدراسیون فوتبال کرواسی با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش خبرساز شد.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.
تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی برزیل نشان می‌دهد که آنها در حال آماده شدن به شکلی متفاوت برای بازی با کرواسی هستند.
نیکولا ولاسیچ که اولین پنالتی کرواسی را در مقابل ژاپن به گل تبدیل کرد به خبرنگاران گفت برای کروات‌ها هیچ تفاوتی نمی‌کند که حریف بعدی‌شان برزیل باشد یا کره جنوبی.
ریسک زلاتکو دالیچ برای تعویض سه بازیکن نامدارش در وقتهای اضافه و پیش از ضربات پنالتی موفق بود و کرواسی موفق شد با عبور از ژاپن راهی مرحله یک‌چهارم نهایی بشود.
کروات‌ها با دو تغییر نسبت به آخرین بازی مرحله گروهی امشب مقابل ژاپن قرار می‌گیرند.
کروات‌ها با یک تساوی در آخرین بازی از مرحله گروهی صعود می‌کنند، اما شیاطین سرخ فقط نیاز به برد دارند.
کشور کرواسی از گاف تلویزیون دولتی کانادا در تغییر دادن پرچم این کشور پیش از شروع دیدار کرواسی و کانادا در جام جهانی به شدت عصبانی است.
پرچم هواداران کرواسی به طول 200 متر پس از سفر تقریباً به تمام جهان و بسیاری از مسابقات بزرگ فوتبال از پرتغال تا روسیه، به قطر می‌آید.
تیم ملی کرواسی در دیداری دوستانه در ریاض توانست 0-1 بر میزبانش پیروز شود. تک گل بازی را آندری کراماریچ در دقیقه 82 به ثمر رساند.
برانکو و کروات‌ها ۱۱۵هزار فرانک دیگر از پول مردم ایران را بردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ