مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته خبری مبنی بر شهادت هادی خضرایی از نیروهای تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه در فضای مجازی منتشر شد.
رسانه های فرانسه خبر علاقه المپیک مارسی به مهدی طارمی را تکذیب کردند.
وزارت ورزش و جوانان به سرعت شایعه منتشر شده در یکی از سایتهای خبری را تکذیب کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
اصرار یک جریان فکری به محدود سازی هرچه بیشتر حقوق زنان در شرایطی اتفاق می‌افتد که جامعه زنان ایران از هر حیث در حال رشد و توسعه است و ایجاد چنین تنگنا‌های قانونی بیش از هر چیز به افزایش فاصله میان واقعیت‌های اجتماعی و مقررات قانونی می‌انجامد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: تا الان هیچ وزیری در ارتباط با پرونده علیرضا اکبری مطرح نبوده و هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است؛ این را ما تکذیب می‌کنیم.
هر گونه احتمال تغییر در دور برگشت لیگ برتر والیبال را تکذیب کرد.
صبح امروز خبری به نقل از رئیس قوه قضاییه با مضمون «برخورد سریع با متهمان اغتشاشات اخیر» منتشر شد که این خبر صحت ندارد.
به دنبال انتشار خبری با عنوان رونمایی از موتور جت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی، گروه مپنا ساخت موتور جت را تکذیب کرد.
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
با وجود شایعات انگلیسی درباره مذاکرات اخیر کریستیانو رونالدو با بایرن مونیخ یک روزنامه‌نگار برجسته آلمانی این ادعاها را تکذیب کرد.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، مدعی شد بعید است زین الدین زیدان راهی یوونتوس شود.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در ساعات ابتدایی زندانیان بند سارقان زندان اوین در جای مناسب منتقل شدند و در همان ابتدا با خانواده تماس برقرار کردند.
چندی پیش خبری مبنی بر دزدیده شدن پیروز تنها توله یوزپلنگ ایران (یوز ماده در اسارت سمنان) پخش شد در حالی که علیرضا شهرداری تیمارگر حیات وحش که وظیفه حفاظت از پیروز را بر عهده دارد در ویدویی اعلام کرد که حال پیروز خوب است و اتفاقی نیفتاده است.
شب گذشته خبری منتشر شد که هفت نفر عوامل تروریستی اقدام به قطع ۷ متر از ریل راه آهن قطار تبریز - تهران در نزدیکی ایستگاه قزوین کرده بودند.
وزارت ارتباطات رفع فیلتر واتس‌اپ را تکذیب کرد.
روابط عمومی استانداری ایلام در بیانیه‌ای خبر منتشر شده را در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی با عنوان درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یک راننده اتوبوس را تکذیب کرد.
روابط عمومی استانداری ایلام در بیانیه‌ای خبر منتشر شده را در یکی از سایت‌های خبری و فضای مجازی با عنوان درگیری فیزیکی استاندار ایلام با یک راننده اتوبوس را تکذیب کرد.
پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه ای خبر رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ