اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
پرسپولیس در چهار دیدار دوستانه اخیر خود نتایج امیدوارکننده‌ای کسب کرده است.
نتایج پیش‌بینی‌های اولیه بنگاه‌های شرط‌بندی نشان می‌دهد آنها معتقدند فصل آینده منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و منچستریونایتد و چلسی بین چهار تیم اول جدول حضور نخواهند داشت.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
براساس نتایج انتخابات، آرای حزب کارگران ترکیه به بیش از ۹۰۰ هزار رای رسیده و چهار کرسی به دست آورده است. براساس این نتیجه، جان آتالای به عنوان نماینده پارلمان انتخاب می‌شود. او اولین نامزد پارلمان از این حزب برای منطقه زلزله‌زده هاتای بود.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
اگرچه سپاهان حداقل روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، اما نگاهی به نتایج این تیم در بازی رفت مقابل این‌ تیم‌ها واقعیت دیگری را عیان می‌سازد.
افزایش سلامت جسمی و روانی کارکنان و همچنین افزایش سود شرکت‌ها از نتایج مهمی است که در این آزمایش به دست آمد
چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان کشور مشخص شدند.
تهرانی‌ها طی ۳۲روز اول زمستان، ۲۱روز «هوای‌سمی» تنفس کردند. در غیاب سیاست‌های مهارکننده این بحران، سه گانه «ضعف حمل‌ونقل عمومی»، «اجبار به استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای شغلی» و «برودت هوا» باعث افزایش شدید «ذرات معلق» در هوا شده است. نتایج چهار مطالعه پزشکی نشان می‌دهد، «ماندگاری آلودگی» در تهران، همبستگی گسترده با افزایش مرگ‌ومیر دارد. ۱۵درصد از مرگ‌های سال۹۶ پایتخت - سالی با آلودگی کمتر از الان- ناشی از هوای سرطان‌زا بود.
تنها فینالی که در پنج وزن اول مساوی نشد، وزن 97 کیلوگرم بود که گلیج، رکابی را راحت برد. چهار فینال دیگر با نتایج مساوی به پایان رسید و برنده با امتیاز آخر مشخص شد.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.
کسانیکه به مدت چهار سال به طور منظم NSAID مصرف می‌کردند، نتایج بدتری در مورد سینوویت، که التهاب در زانو است، نشان دادند.
نخستین روز رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و تیم‌های مدعی قزاقستان و چین به راحتی از سد حریفان خود گذشتند.
ستاره فجر، علی آل‌کثیر بود که به تنهایی چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا تاثیر بسزایی در عملکرد و موفقیت تیمش داشته باشد.
نتایج چندین مطالعه نشان می‌دهند که بیماری لثه متوسط یا شدید به طور قابل توجهی با زوال عقل مرتبط است. برای مثال، نتیجه یک مطالعه نشان داد که ابتلا به بیماری مزمن لثه به مدت ده سال یا بیش‌تر با خطر ابتلا به آلزایمر ۷۰ درصد بیشتر از افراد بدون آن مرتبط است.
در حال حاضر همه‌پرسی الحاق چهار منطقه شامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در منطقه شرقی دونباس و همچنین زاپروژیا و خرسون در جریان است و امروز پایان خواهد یافت. اوکراین و کشور‌های غربی همه‌پرسی‌ها را ساختگی خوانده و مدعی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت.
سعید جهانگیری پس از فشارهایی که به دلیل نتایج ون پارس در چهار هفته ابتدایی تحمل کرد، تصمیم به جدایی گرفت.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
با کسب دو پیروزی و دو تساوی، فولاد بهترین نتایج خود طی 8 فصل اخیر را به دست آورد.
نتایج کامل دیدارهای روز چهارم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد و تیم ملی ایران در رده دوم گروه خود باقی ماند.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ