روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز نخست رقابت‌های جهانی هانمادانگ، نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 نشان ارزشمند طلا شدند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشتی آزاد جوانان ایران به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که معامله‌گران پیشرفت مذاکرات سقف بدهی آمریکا و مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی کردند، از پایین‌ترین رقم دو ماه اخیر افزایش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
در اولین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا، جودو نابینایان و کم‌بینایان در قزاقستان، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
در اولین روز از رقابتهای بین‌المللی پارادوومیدانی در فزاع امارات، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
اگر دنبال خرید طلای ظریفی بگردید که خیلی هم گران نباشد می‌توانید گوشواره‌های میخی با طرح‌هایی مثل گل و قلب را بخرید که بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز دوم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور مردان با کسب مدال طلا توسط تکواندوکاران مازندران به پایان رسید.
قایقرانان ایران در ادامه اولین روز از بخش فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا صاحب یک مدال طلا و یک برنز دیگر شدند.
در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب مدال های خوشرنگ در سه وزن آخر روی تشک می روند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
كشتى ايران با فيناليست شدن اطرى و عموزاد و طلايى شدن كامران قاسمپور شب خوبى را سپرى كرد.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
در روز سوم مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى جهان ٥ نماينده ايران به مصاف رقباى خود مى روند.
در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با وجود عدم كسب مدال، نمايش اميدواركننده ترى را از شاگردان بنا شاهد بوديم.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
روز نخست از یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان آسیا با کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و دو برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.
تکواندوکاران ایران در نخستین روز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به دو مدال طلا و دو مدال برنز دست پیدا کردند.
تنها نماینده ایران در روز سوم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از رسیدن به مدال بازماند.
دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ