افزایش سلامت جسمی و روانی کارکنان و همچنین افزایش سود شرکت‌ها از نتایج مهمی است که در این آزمایش به دست آمد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع اصلی بدون درنظر‌گرفتن اتفاق‌ها و حواشی مرتبط با هفته سوم، این است که چه بلایی بر سر تیمی آمده که روزی رئیس فدراسیون ادعا کرده بود آن را به جمع چهار تیم برتر دنیا خواهد رساند؟ آیا تغییر سرمربی و سپردن کار به بهروز عطایی در قالب پروژه ایرانیزه‌کردن نیمکت تیم ملی ایران در این مورد دخیل است؟
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده، اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
گودرزی گفت: با بیان اینکه براساس پیشنهاد دولت ساعت کاری ادارات در هر هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند که ممکن است ساعت کاری کارکنان دولت بیش از این میزان کاهش یابد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با رشد ۶۵ درصدی تیراژ تولید از ابتدای سال کاری امسال تا پایان فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خودروهای قابل عرضه به مشتریان نیز در هفته جاری به ۲۵ هزار دستگاه خواهد رسید.
امشب هفت بازیکن چلسی در خطر از دست دادن بازی برگشت برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند.
کاپیتان تیم ملی زنان: از همین حالا به فکر دور بعدی مسابقات باشیم و تیم را رها نکنیم.
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار هفته آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان، گفت: قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد اما می‌داند که کارش برابر این تیم راحت نیست.
ساعات کاری سامانه­‌های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال­ جاری به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­ های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال اعلام شد.
اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب ۱۰ پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
اگر صنعت نفت بازنده دیدار با استقلال نبود، قطعا محمد طیبی به عنوان بهترین بازیکن هفته شناخته می‌شد.
کرمی در مجموع نیز با رکورد 386 کیلوگرم چهارم شد و با کسب همان مدال نقره یکضرب به کار خود پایان داد. او در دوضرب هفتم شد
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
تیم مهاجری در دیدار هفته چهارم دست به کار بزرگی زد و قهرمان فصل گذشته را در خاک خودی، زمین‌گیر کرد.
سرمربی تیم نساجی می گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته های اخیر، هواداران از او خواسته اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر و در حساس ترین بازی هفته فولاد موفق شد با گل دیر هنگام آیاندا پاتوسی از سد سپاهان بگذرد.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
پس از تحقق برنامه های افزایش تولید گروه سایپا و همچنین تکمیل کاری خودروهای ناقص، تخصیص و شماره گذاری خودروهای مشتریان با همکاری پلیس راهور ناجا به موقع انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ