نتایج پیش‌بینی‌های اولیه بنگاه‌های شرط‌بندی نشان می‌دهد آنها معتقدند فصل آینده منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و منچستریونایتد و چلسی بین چهار تیم اول جدول حضور نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، پیش‌بینی دلگرم‌کننده‌ای برای هواداران این تیم داشت و گفت فصل آینده توپچی‌ها بی برو برگرد قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
سردار آزمون در برنامه فوتبال‌ برتر در پیشبینی قهرمان آینده لیگ، از پرسپولیس به عنوان شانس اول قهرمانی نام برد.
پیش‌بینی جواد خیابانی از بازی‌های امروز پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر ایران را ببینید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت گفت: نه تنها این مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه وضعیت بد استقلال ادامه خواهد داشت.
سرمربی فولاد معتقد است که سه مدعی فعلی لیگ برتر، برای فصل آینده سقف هزینه را جا به جا می‌کنند.
سال‌هاست ثابت شده که پیش‌بینی درست یک هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلیس تقریبا غیرممکن است؛ مگر اینکه واقعا گوی جادویی داشته باشید.
اگرچه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همین فاکتور به تنهایی برای جذابیت این رشته ورزشی کافی است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که با استناد به آن می‌توان حدس زد که سپاهان، در مقایسه با استقلال و پرسپولیس کار راحت‌تری دارد.
آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند این فصل 60 گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند.
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
یک ابر کامپیوتر پیش‌بینی کرده است که شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره به ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل می‌گوید با توجه به اینکه به هفته‌های پایانی لیگ برتر رسیده‌ایم، تیم‌ها در بهترین شرایط قرار دارند.
سرمربی استقلال خوزستان گلایه های خود را نسبت به انتخاب داوری به گوش فدراسیون می رساند.
اشکان دژاگه همانطور که پیش‌بینی می‌شد تا پایان لیگ بیست و دوم پیراهن فولاد خوزستان را برتن خواهد کرد.
کارشناسان شبکه اسکای در نیم‌فصل لیگ برتر انگلیس پیش‌بینی خود درباره قهرمان این فصل را ارائه دادند.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که تیم‌های بالای جدول در اندیشه تکرار برد یا جبران شکست‌های خود هستند.
رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی روز پنجشنبه پیگیری می‌شود که به واسطه دیدارهای هفته قبل و نتایج به دست آمده در آن، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتایج داشت.
رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی روز پنجشنبه پیگیری می‌شود که به واسطه دیدارهای هفته قبل و نتایج به دست آمده در آن، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتایج داشت.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ. این چیزی نبود که برای علاقمندان به فوتبال قابل پیش‌بینی باشد.
من فکر میکنم پرسپولیس قهرمان می‌شود. تیم گل محمدی خوب بازی می‌کند و شانس اول قهرمانی هستند.
استقلال و سپاهان برای سومین بار در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ در ۲ مرتبه قبلی این تیم اصفهانی بود که در پایان موفق شد قهرمان لیگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ