تشدید تحرکات داعش در عراق ذهن تحلیلگران امنیتی را درباره چرایی آن سخت به خود مشغول کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ در نیمه غربی، مرکزی، مناطق ساحلی خزر و خراسان شمالی انتظار بارش باران در این مناطق را خواهیم داشت.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
تایباد ـ مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی تایباد گفت: ۳۰ گروه جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم شهرستان تایباد آغاز کردند.
به گزارش سازمان هواشناسی باتوجه فعالیت سامانه بارشی امروز غالب بیشتر مناطق مرکزی و شمالی کشور برفی و بارانی خواهد بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سایت های همراه قطع شده مناطق زلزله زده به مدار فعالیت بازگشتند، گفت: قطعی در شبکه ثابت و فیبرنوری نداریم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۸ بهمن خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی به دنبال تشدید سامانه بارشی، شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تاکنون بیش از ۶۸ خانه محیط زیست با دبیران داوطلب در سطح محلات مناطق ۲۲ گانه شکل گرفته و فعالیت مستقل دارند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار بارش‌زا از فردا یکشنبه در مناطق شمال و غرب استان خبر داد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص اخبار پیرامون واگذاری ۵ هزار معدن گفت: لیست این معادن را از وزارت صمت خواسته‌ایم و مجوز فعالیت معادن در مناطق چهارگانه را نمی‌دهیم.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد نحوه فعالیت و اقدامات شهرداران مناطق برای رسیدن به یک قضاوت نسبی حتماً در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و همچنین آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مناطق مستعد خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا یکشنبه در مناطق غرب و جنوب استان خبرداد.
شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.
شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: رقدامات شهرداری تهران و سایر کلانشهرها در مناطق مرزی ادامه دارد و وقفه‌ای در کار ایجاد نشده است.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
دبیر شورای امنیت روسیه گفت گروه‌های تروریستی حاضر در برخی از مناطق سوریه و عراق که فعالیت آنها ضعیف شده است، در کشورهای دیگر شروع به فعالیت کرده اند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به تراز تجاری مثبت ۳۵ میلیون دلار مناطق آزاد برای اولین بار بعد از ۳۰ سال فعالیت این مناطق خبر داد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به تراز تجاری مثبت 35 میلیون دلار مناطق آزاد برای اولین بار بعد از 30 سال فعالیت این مناطق خبر داد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه سامانه بارشی و گردوخاک در مناطق شرق،جنوب و جنوب شرق کشور خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ