شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشنهاد شده که براساس پیش‌بینی مقاومت‌هایی که در مقابل تغییر وجود خواهد داشت، در گام اول حداقل تغییرات، مبتنی‌بر برخی پیشنهاد‌های موضعی مناطق، مدنظر قرار گرفته شود. به‌گونه‌ای که تعداد محلات، نواحی و مناطق تغییر نخواهد کرد و تنها مرز‌ها در نقاطی که به لحاظ خدمات‌رسانی برای مناطق شهرداری تهران ایجاد مشکل کرده‌اند، تصحیح می‌شود.
اهواز - عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه چالش و آسیب مهم شهر اهواز، عدم ثبات مدیریت شهری است، تصریح کرد: در ۱۲ سال ۱۷ شهردار در اهواز تغییر کرده است.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
شهردار منطقه ۱۳ از تغییر جهت حرکت خودروها در برخی از معابر منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی محدوده توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز علی رغم تنش قیمتی که وجود داشت با روند نوسازی با تأخیر مواجهه شدیم، ولی این کار انجام شد و مخازن جدید به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تحویل داده شد. به این ترتیب با اقدامات سال گذشته و آنچه که در ۱۴۰۲ انجام خواهد شد؛ در حوزه نوسازی مخازن زباله، چهره شهر تهران تغییر خواهد کرد و شهروندان شاهد نوسازی این مخازن خواهند بود.
ساعت کار موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان، اعلام شد.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.
این معابر در مناطق ۱، ۳، ۱۳ ، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهرداری تهران قرار دارند که نام شهدای هشت سال دفاع مقدس برای آن‌ها پیشنهاد شده است.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
خسروی شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران گفت: ورودی شهر تهران از سمت بزرگراه آزادگان در شان این شهر نیست.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از شناسایی ۵۰۰ مورد تغییر کاربری، زمین‌خواری و ساخت و ساز غیرمجاز در برخی از مناطق خبر داد و گفت: چند نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۱۹ عزل شدند.
شهردار تهران گفت: حدود پنج ماه برای تغییر مدیران و شهرداران کار کرده و ۳۳ پارامتر را ارزیابی کرده‌ایم و اکنون تغییر مدیریت در شهرداری به اتمام رسیده است.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی شهرداری تهران خبرداد و گفت: استراتژی ما اصلاح و بهبود نظام تدوین بودجه در راستای ایجاد شفافیت و انضباط مالی است.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از تغییر ساعت سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد از امروز خبر داد.
هم‌زمان با تغییر پیش‌بینی‌ها درباره طغیان رودخانه پِرل در ایالت می‌سی‌سی‌پی، مقامات این ایالت اعلام وضع اضطراری کردند.
سخنگوی شهرداری تهران از آغاز برخی تغییر و تحولات با تاکید بر حوزه حمل و نقل عمومی در آستانه یک سالگی حکم شهردار تهران خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تغییر دو مدیرعامل شرکت در شهرداری تهران گفت: طی روزهای آینده در حوزه مدیران عامل شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم شاهد تغییراتی با همین رویکرد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ