به گزارش سازمان هواشناسی باتوجه فعالیت سامانه بارشی امروز غالب بیشتر مناطق مرکزی و شمالی کشور برفی و بارانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: مناطق پایین دست به کمک مناطق شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در همه تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
بارش برف در تهران سبب شد بسیاری از معابر و پارک‌ها سفید پوش شوند.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی بارش برف روز گذشته در پایتخت، گفت: از مردم به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور از صبح امروز بارش برف در پایتخت آغاز شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تداوم فعالیت سامانه بارشی و سرد همراه با ابرناکی، مه آلودگی، بارش برف و وزش باد شدید همچنین کولاک طی روز جاری در پایتخت را شاهد خواهیم بود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت گفت: شهروندان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
هواشناسی اعلام کرد: آبعلی با نیم متر برف، رکوردار بارش تهران در شبانه روز گذشته بوده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از مرکز و جنوب‌غرب کشور،‌ غرب و شمال‌غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز غربی بارش باران و برف پیش بینی می شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع ترافیک به دلیل بارش برف و باران در معابر پایتخت، گفت: موتورسواران از تردد در شرایط بارانی و برفی خودداری کنند.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
یخبندان در ۲۴ استان/بیشترین بارش برف پایتخت در اقدسیه و لواسان
اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز بارش برف و کولاک در تهران پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع بارش برف در پایتخت گفت: معابرپایتخت خلوت و بدون ترافیک است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع بارش برف در پایتخت گفت: معابرپایتخت خلوت و بدون ترافیک است.
علیرغم بارش برف و باران هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۰ یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در پی بارش برف صبح پنج شنبه در پایتخت از تدابیر و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از پیش‌بینی بارش پراکنده باران در تهران و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ