بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه سامانه بارشی و گردوخاک در مناطق شرق،جنوب و جنوب شرق کشور خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی، نسبت به فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور هشدار داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ در نیمه غربی، مرکزی، مناطق ساحلی خزر و خراسان شمالی انتظار بارش باران در این مناطق را خواهیم داشت.
از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
بر اساس این گزارش، از بعدازظهر سه‌شنبه پنجم تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ ماه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا جمعه ۱۹ اسفندماه اکثر مناطق استان را فرا می گیرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی ضعیف در مناطقی از استان طی ۴۸ ساعت پیش رو خبر داد.‌
سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی نارنجی، اعلام‌کرد: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از امروز تا پایان روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف یا باران رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی باتوجه فعالیت سامانه بارشی امروز غالب بیشتر مناطق مرکزی و شمالی کشور برفی و بارانی خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی نواحی غربی را در بر خواهد گرفت که فعالیت آن در مناطق گرمسیر به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه سرد بارشی مناطق جنوب، غرب و مرکز استان اصفهان را طی فردا سه‌شنبه فرا می‌گیرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به فعالیت سامانه با بارش شدید باران در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی به دنبال تشدید سامانه بارشی، شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و همچنین آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مناطق مستعد خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از شامگاه امروز و فعالیت آن در بیشتر مناطق استان تا روز یکشنبه ۲۲ آبان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا یکشنبه در مناطق غرب و جنوب استان خبرداد.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از چهارشنبه تا پنجشنبه (۱۲ و ۱۳ مردادماه) در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان تهران خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ