مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۸ بهمن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر رئیس جمهوری روسیه به مناطق نظامی جنگ با اوکراین امری نادر است، اگرچه او در ماه مارس به طور غیرمنتظره از شهر ماریوپول بازدید کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، غیرحضوری شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
در هفته‌های اخیر روزانه چندین دبیرستان دخترانه در مناطق مختلف شهر درگیر این قضیه می‌شوند، به‌طوری که آموزش و پرورش قم روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، تمام مدارس را تعطیل کرد؛ اما روز یکشنبه بعد از پنج روز تعطیلی دوباره مسمومیت دانش‌آموزان خبرساز شد.
با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز یکشنبه ۲۳ بهمن غیر حضوری است.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد.
به گفته مطهری، در بخش مرکزی خوی مدارس مناطق شهری در صورتی که مکان اسکان اضطراری و اردوگاه زلزله‌زدگان باشند یا بر اثر زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در غیر این صورت آموزش حضوری است.
در متن این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تداوم بارش برف، همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) غیرحضوری است».
تمام مدارس شهرستان البرز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی مجازی است. فعالیت سایر مدارس مناطق استان نیز به صورت حضوری بوده و عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس‌های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا سه‌شنبه، پانزدهم آذر به علت برودت هوا و یخبندان به‌صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا دوشنبه چهاردهم آذرماه به علت برودت هوا و یخبندان به صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش آموزان می پردازند.
در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی در کشور پذیرای بیش از یک‌میلیون‌و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز است که در مناطق تهران در حدود ۱۸۰۰ مدرسه غیردولتی، نمونه‌دولتی و شاهد استقرار یافته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: همزمان با فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی، سازمان زیباسازی شهر تهران طرح نقش مهر را روی دیوارهای مدارس مناطق ۲۲ گانه تهران اجرا می‌کند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹ صبح در سطح شهر تهران ممنوع باشد. هم‌چنین کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد و قرار است ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ