معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
آرش برهانی که در زمان مدیریت آجورلو به عنوان مدیر آکادمی فعالیت می‌کرد، امروز از سمتش برکنار شد و جای خود را به اصغر حاجیلو داد.
سخنان پادام درباره فروش خوزستان اگرچه گزنده و در تضاد با منافع ملی کشور بود، اما هشدار او بنا به نظر کارشناسان نزدیک به واقعیت بود. با این حال دولت و وزارت کار به‌جای توضیح درباره شرایط صندوق‌های بازنشستگی و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از این مشکل دست به پاک کردن صورت مسئله زدند و مدیر هشداردهنده را از مقام خود برکنار کردند.
ایوب کلانتری معتقد است بدشانسی نساجی و همچنین بی دقتی بازیکنان هم روی برکناری حمید مطهری از هدایت این تیم تاثیرگذار بوده است.
مدیری که به تازگی از سمت خود در فدراسیون فوتبال برکنار شده بود باوجود تشریفاتی بودن پست جدید خود به دنبال گرفتن یک اتاق در این فدراسیون بوده است!
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعات پیش آمده درباره تغییر مدیریت در استقلال را رد کرد.
در اولین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در دوره جدید مدیریت، حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشین استکی معرفی شد.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح فاطمی امین به معنای مقابله با دولت نیست، بلکه یک جراحی سودمند است تا یک مدیر ضعیف و ناکارآمد برکنار شود و به جای او مدیر توانمندی سرکار بیاید.
هنوز هیچ منبع رسمی ارتباط این تغییر مدیریت با اختلال اخبار ساعت ۲۱ صدا و سیما در هفته گذشته را مرتبط ندانسته است، اما احتمال می‌رود برای تقویت بخش فناوری صدا و سیما این تغییر و تحول صورت گرفته باشد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و با بیان اینکه دلیل این تغییر را نمی‌داند، آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست!
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
برکناری ناگهانی مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و جایگزینی علی فتح‌الله‌زاده حواشی زیادی را حول این باشگاه ایجاد کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت این باشگاه گفت: از این وضعیت کاملا غافلگیر و شوکه شده‌ام چون هیچکس آن را پیش بینی نمی‌کرد.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
دومین مدیر استقلالی در مجموعه های ورزشی کشور نیز برکنار شد تا در یک روز شاهد برکناری دو مدیر دو مجموعه بزرگ ورزشی کشور باشیم.
پیشکسوت فوتبال ایران به انتقاد از نحوه برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی پرداخت.
در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.
او درب اتاق های هیات فوتبال را قفل کرده و کلیدها را برداشته و رفته آسا و حاضر نیست صندلی مدیریتی را به سرپرست جدید تحویل دهد! عجایبی که فقط در ایران رخ می‌دهد و نشان از عمق علاقه مدیران به خدمت دارد.
مخزن داده «AlphaFold Protein Structure»که شرکت دیپ مایند آن را فراهم کرده به ۲۰۰ میلیون ساختار سه بعدی پروتئین گسترش یافته که تقریبا تمام پروتئین های شناخته شده در علم جزو آن هستند.
برکناری یک مدیر فدراسیون فوتبال با استعلام منفی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ