سخنان پادام درباره فروش خوزستان اگرچه گزنده و در تضاد با منافع ملی کشور بود، اما هشدار او بنا به نظر کارشناسان نزدیک به واقعیت بود. با این حال دولت و وزارت کار به‌جای توضیح درباره شرایط صندوق‌های بازنشستگی و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از این مشکل دست به پاک کردن صورت مسئله زدند و مدیر هشداردهنده را از مقام خود برکنار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه فرانسوی اکیپ پیام‌های تندی که بین کیلیان امباپه و ناصرالخلیفی در طول چند هفته گذشته رد و بدل شده را منتشر کرده است.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
توئیتر به زودی قانون جدیدی را اجرا و محدودیتی بر تعداد پیام های مستقیم (Direct Message) روزانه افراد تایید نشده و بدون تیک آبی وضع می کند.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
مسئول امور رسانه‌ای نیمار اعلام کرد اکانت توییتر ستاره برزیل و پاری سن ژرمن روز گذشته هک شده است.
وزیر دفاع آمریکا می‌گوید پیام‌های سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه برای واشنگتن نگران‌کننده است.
مهاجم تیم فوتبال فولاد از زحمات جواد نکونام در نشست خبری پیش از مصاف با الهلال تشکر کرد.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه را به رؤسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
مشترکان سرویس تلگرام پریمیوم می‌توانند علاوه بر ترجمه چت خصوصی، ترجمه پیام‌ها در گروه یا کانال را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. کاربران سرویس پریمیوم اکنون می‌توانند با زدن نوار ترجمه در بالای صفحه، کل چت‌ها و پیام‌های گروه‌ها و کانال‌ها را ترجمه کنند.
سنجاق کردن پیام‌ها، قابلیت خیلی مفیدی برای گروه‌های چت واتساپی است. این کمک می‌کند تمرکز روی سوژه مهمی در یک چت باقی بماند و با اضافه شدن پیام‌های جدید، این سوژه به‌دست فراموشی سپرده نشود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌تحریم‌ها گفت: تبادل پیام‌ها از کانال‌های مختلف ادامه دارد و به قوت خودش باقی است . موضوع هسته ای نیز صرفا موضوع ایران نیست.
محمد اسلامی: نمی‌شود که از یک طرف مذاکرات را نهایی و از طرف دیگر درهای جدیدی را برای فشار آوردن به ملت ایران و وضع کردن دوباره تحریم ها باز کند.
نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش‌سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون‌های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد
نسخه بتای جدید واتساپ یک گزینه Undo برای لغو پیام‌های حذف شده ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیام رسان قرار نگرفته است.
۱۲مردادماه یک‌سال از روز تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری سیدابراهیم رئیسی گذشت. این سالگرد، فرصتی برای رسانه‌ها و ناظران است تا بتوانند از زوایای مختلف و به اشکال متفاوت، تجربه سال نخست رئیسی و دولت او را بسنجند و چشم‌اندازی از پیام‌ها و پیامدهای تداوم این روند، ارائه دهند.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ