اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
عبدی نوشت:هنگامی که از بررسی علنی می‌ترسند لوایح و طرح‌های قانونی را با اصل ۸۵ عملا محرمانه می‌کنند. این کار هر چه هست قانونگذاری متعارف نیست.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
کارلسن نروژی پاسخ داد که آیا قصد دارد برای عنوان قهرمانی جهان در شطرنج کلاسیک مبارزه کند یا خیر؟
کارلسن نروژی پاسخ داد که آیا قصد دارد برای عنوان قهرمانی جهان در شطرنج کلاسیک مبارزه کند یا خیر؟
مهاجم میلان ایتالیا به پیوستن مهدی طارمی به میلان برای فصل جدید واکنش نشان داد.
بنابر گزارش دویچه وله، هاوکینز در این گفتگو که در وبسایت برکینگ دیفنس منتشر شده است، گفت که «این ادعا با عقل جور درنمی‌آید.»
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: تیم والیبال نشسته مردان در صورت مدیریت منابع مالی و حضور ۵۰ درصدی جوانان در ترکیب تیم، به قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام خواهند شد.
گواردیولا با اشاره به فشردگی زیاد بازی های تیمش و در نتیجه خستگی بازیکنانش، نسبت به دست یافتن منچستر سیتی به سه گانه در این فصل ابراز نگرانی کرد.
وینگر تاثیرگذار استقلال می‌گوید برای وضعیت فعلی باشگاه فقط متاسفم.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آن‌ها بهانه نمی‌دهیم.
سرمربی تیم ملی عمان به شایعه تماس فدراسیون فوتبال امارات واکنش نشان داد.
حذف برزیل از جام جهانی شاید بدترین خبر ممکن برای هو اداران این تیم نباشد چرا که ستاره اصلی آنها یعنی نیمار نیز به صورت تلویحی وداع با بازیهای ملی را تایید کرده است.
راننده فراری و نایب‌قهرمان فرمول یک 2022 به انتقال احتمالی‌اش به مرسدس آلمان واکنش نشان داد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: فعلا به پورتو فکر می‌کنم نه جام جهانی.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد با شرایط فعلی بعید است موضوع بازگشت علی ارسلان به تیم ملی ایران به واقعیت بپیوندد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
با توجه به نتایج اخیر بایرلورکوزن بعید نیست که جراردو سیوانه از هدایت این تیم برکنار شود.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ