ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز هم یک لبنانی دیگر به سبکی جدید به بانک یورش برد تا سپرده خود را دریافت کند.
نیمار، ستاره برزیلی، باید به دلیل ساخت دریاچه مصنوعی غیرقانونی در عمارتش مبلغ سه میلیون یورو جریمه پرداخت کند.
یک شبکه تلویزیونی عبری‌زبان، جزئیات جدیدی را در خصوص هدف قرارگرفتن بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت در جریان یورش دیروز صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین منتشر کرد.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیشنهاد ویژه‌ای برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان دریافت کرده است.
ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند یهودیان تندرو در نظر دارند در اقدامی تحریک آمیز، همزمان با آغاز روز نخست ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی یورش ببرند.
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه هم به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند.
منابع فلسطینی از هتاکی جدید شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
به‌دنبال انتشار خبر کشف چند صفحه جدید از اسناد طبقه‌بندی‌شده در منزل شخصی رئیس جمهور آمریکا، جمهوری‌خواهان خواستار یورش اف‌بی‌آی به منزل وی شدند!
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۱۰ شهروند فلسطینی در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس اشغالی زخمی شدند.
کریستیانو رونالدو بابت هر ثانیه حضور در النصر، شش یورو دستمزد می گیرد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
منابع عبری از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به عنوان کابوس امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یاد کردند.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.
تحرکات سریالی سپرده گذاران در لبنان برای گرفتن سپرده های خود ادامه دارد و امروز نیز یک مورد جدید در این باره رخ داد.
نظامیان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه هشام ابوهواش آزاده فلسطینی را در جریان یورش به منزلش در شهرک دورا در جنوب الخلیل، بازداشت کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد پس از یورش پلیس فدرال آمریکا به خانه رئیس‌جمهور سابق این کشور، اعتماد اکثر آمریکایی‌ها به اف‌بی‌آی کم شده و آن را «گشتاپوی شخصی» رئیس جمهور کنونی می‌دانند.
باشگاه ناتینگهام فارست با هزینه کردن 148 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات و خرید پانزده بازیکن جدید دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ