منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز ۳ جوان فلسطینی را در شهر نابلس به ضرب گلوله، به شهادت رساندند.
وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از ۴۰ گلوله شد.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
حماس به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی به شدت هشدار داد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل به شهادت ۲ فلسطینی در نابلس و هم چنین شهادت جوان ۲۶ ساله فلسطینی در قدس اشغالی توسط نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
در جریان حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به نابلس یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اسامی سه جوان فلسطینی که امروز در منطقه جیت در غرب نابلس به شهادت رسیدند را اعلام کردند.
منابع محلی صبح امروز از شهادت سه جوان فلسطینی در شهر نابلس ، در عملیات کمین نظامیان صهیونیست خبر دادند.
در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
با شهادت ۶ جوان فلسطینی در اریحا و نابلس طی ۲۴ ساعت اخیر، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۴۲ نفر رسید.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی شامگاه جمعه به سمت جوانی فلسطینی در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس تیراندازی کردند.
یک جوان فلسطینی که بامداد امروز در نابلس زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
احمد عاطف مصطفی دراغمه» جوان ۲۳ ساله فلسطینی در جریان یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان در محوطه‌های آرامگاه حضرت یوسف ، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
یک جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شرق نابلس در کرانه باختری به شهادت رسید و شماری دیگر با گلوله جنگی زخمی شدند.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی بامداد امروز پنج شنبه در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در مناطق البیره و نابلس در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از تیراندازی اشغالگران در هفته گذشته، در جریان یورش آنها به شهر نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در نابلس براثر جراحات وارده درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ